![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's ook opletten, en het moet niet meer zijn dan een knopje dat een zekering onderbreekt. Wat schrijf ik, het kan zelfs prima met een RFID die je bij je rijbewijs/identiteitskaart steekt, die moet je toch bijhebben als je met de wagen rijd. Geen signaal van de RFID, geen startende wagen, want de boordcomputer blijft af staan...
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik een dief zijn, en in hun plaats: ik zou er al veel meer gestolen hebben. En niet alleen in Kortrijk. Nu dit gezegd zijnde, als wij zo lui worden dat we onze dure auto's op het vlak van 'op slot doen' alleen maar beveiligen met een radio-gestuurde code (die per definitie gemakkelijk te kraken is), dan moeten we de gevolgen daar maar van dragen. In mijn oude peugeot 406 had ik een uitklapbaar bakje, waar ik mijn viercijferige code moest intikken, of de motor ging niet aan de praat. Het is me een raadsel waarom ze dit niet meer voorzien. In elk automerk. Ik beweer niet dat zulks waterdicht zou zijn, maar alle beetjes helpen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |