![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar. Als men praying intypt zoals de TS is de eerste afbeelding een biddende moslim.
Typ ik gewoon bidden in (we zijn hier toch Nederlandstalig, dacht ik zo?) dan zie ik eerst mensen en symbolen die op christendom wijzen. Na een tijdje de dalai lama, dan nog een boeddhistische monnik, pas veel later moslims ... https://www.google.be/search?hl=nl&s...=isch&q=bidden
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Het gaat om het non-verbale gebaar voor mij.
Een letterlijk en figuurlijk gebaar.
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 16 september 2014 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel hoor: als slachtoffers in kerkelijke pedofilieschandalen.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Levenswijsheid, bezinning, mentale vernieuwing is ver te zoeken in de universele globale media.
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 19 september 2014 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je misschien eventjes de link verduidelijken die jij waarneemt tussen 'levenswijsheid, bezinning, mentale vernieuwing' en een hoop koters die zich religioot gedragen na een portie ideologische brainwashing?
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar hoort bidden bij ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Waar een hoop mensen zich niet door aangesproken voelen lijkt mij inderdaad niet nuttig.
Bestaat er heden wel iets waar veer mensen zich mee kunnen bezinnen ?
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik bezin me met stilte (woon alleen) & muziek spelen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 september 2014 om 00:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan je dus bezinnen bij elk begin, zo je dat wenst.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() Bezinning heeft precies direct iets met geluid te maken.
Het is me opgevallen dat als je rechtop zit of staat je meer behoefte hebt aan rechtstreekse voorgrond geluiden. En als je ligt meer behoefte hebt aan bijna stilte of achtergrond geluiden.
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Ik bezin me de hele dag en kom voortdurend tot de zelfde conclusie. Niets heeft zin.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() De hele dag bezinnen lijkt me nogal desolaat.