![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Just another day in het multiculturele paradijs van Rutte.
https://www.youtube.com/watch?v=SQUNFB2NlFY |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwala , gerechtigheid is gescheten , zoals het hoort !!!!
Als dat "slachtoffer" daar niet was , was er niks aan de hand , door haar/zijn schuld zitten die 2 nu in mogelijke problemen !! ![]() Meer respect voor de criminelen , aub !!!!!!!!!!!!!!!! Wetsartikel 666.666.a. 1a1 - Zij die criminelen niet respecteren , zullen op straffe hiervan levenslang moeten boeten door de crimineel levenslang te moeten betalen voor de geleden schade door de crimineel , hetzij door psychisch en/of fysiek geweld van eenderwelke aard !! Dit schadebedrag kan oplopen van 1€ tot 5000€ per dag !! - - 1a1a - Ook het eventueel beschadigde materiaal van de crimineel moet vergoed worden door het slachtoffer !! - - 1a1b Wordt dit bedrag niet betaald , het slachtoffer zal daardoor verder vervolgd worden , welke tot hogere bedragen zal leiden , op kosten van het slachtoffer !!!! Dit kan tot 10000€ per dag oplopen !! 1a2 - Filmen van de crimineel staat gelijk met privacyschending van de crimineel !!!! Het ongevraagd of illegaal verspreiden van video of audio-opnames , welke zijn opgenomen tijdens de criminalteit , valt onder auteursrechten , men moet eerst toestemming vragen aan de crimineel of men de misdaad mag filmen en bv via het internet mag verspreiden !! - - 1a2a - De crimineel moet hiervoor vergoed worden !! oh , bovenstaand is sarcastisch bedoeld !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 september 2014 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die gasten geven ons ''culturele verrijking'', niets aan de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Zoals WorstofWorst zegt of misschien een te oude laptop voldoet de laptop aan de vereisten??
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik denk als ik van dicht bij dit zou zien, dan staan die 2 niet meer op hun voeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ja ja dat zeggen ze allemaal. Juist zoals toen Joe v Holsbeeck werd neergestoken in een vol brussel-centraal. Maar degenen ''die toch zeker zouden ingrijpen'' waren daar toevallig niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat risico ben ik alleen maar bereid te nemen als het mijn kinderen zou betreffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Begrijpelijk, ik weet ook niet of ik zou ingrijpen, waarschijnlijk niet. Maar ik zit niet op virtueel op mijn borst te kloppen ''Als ik het gezien had ...!!'' De realiteit is dat Vlamingen een wegvluchtend volkje is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() dankuwel sossen
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het ondertussen met de daders zijn? Adam Giza? Zou hij al terug aan Polen zijn uitgeleverd? of net niet want daar zou hij gestraft worden? En zijn kompaan Mariuszke O. die naar de internationale voetbalmatch mocht gaan kijken als "oefening in integratie" omdat nog nog minderjarig was? Die loopt al lustig terug door Brussel neem ik aan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 september 2014 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat moet ik dan toch gemist hebben. Ik vind het vooral heel erg stilletjes rond die uitlevering. Het enige dat ik onthoud is dat ze het niet wilden omdat hij ginds toch wel zou gediscrimineerd worden zeker?
dit is het enige dat er iets over vermeldt, maar ik vind geen artikel over "werd uitgeleverd aan Polen" en ik vermoed dat dit het einde zal zijn: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 september 2014 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |