![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister
|
Het is inmiddels zo'n 2 weken geleden dat Hannah Whitheridge en haar vriend David Miller 's ochtends naakt werden gevonden op het strand van Koh Tao in de Thaise golf. Vermoord door slagen met een zwaar voorwerp op het hoofd.
Hannah bleek verkracht en daarna vermoord. De politie begon met het beschuldigen van toeristen uit Myanmar en Engeland, maar uit DNA - onderzoek bleken alle 9 "verdachten" onschuldig te zijn. Enkele dagen geleden postte Sean McAnna uit Schotland in het midden van de nacht foto's op zijn facebook profiel met de boodschap " Thaise mafia probeert me te vermoorden! Help! " Hij ging op de avond van de moord uit met de 2 vermoorde Britse backpackers en was getuige van wat er gebeurd is. Hij kent de daders en heeft ze op foto vastgelegd toen ze hem tot in de nachtwinkel volgden om hem een kop kleiner te maken. ![]() http://www.bangkokpost.com/learning/...still-big-news Het lijkt erop dat de Thaise overheid er niet veel van wilt weten. De officiële dader moet en zal een buitenlander worden.. Anders moet het Thaise toerisme er onder lijden Te bedenken dat dit alles is gebeurd op het strand waar ik mijn duikbrevet heb gehaald. Ik denk niet dat ik er nog terugkeer
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 29 september 2014 om 22:13. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan niets gaan doen in Thailand. Naast wat vuile ziektes oplopen.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dat de politie corrupt is, dat weet iedereen. Maar van mafia op Koh Tao wist ik niets. Thais proberen je op te lichten voor geld, maar van geweld is er voor zo ver ik weet nooit sprake geweest. Benieuwd of de Thaise politie dit probeert toe te dekken om hun eigen reputatie hoog te houden. Het heeft er alle schijn van
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een beetje simplistisch van te zeggen van er niet meer naartoe te gaan omwille van die ene misdaad, reken maar dat ze daar intern er wel voor zullen zorgen dat dit niet meer gebeurt, Thaïs kennende draait het allemaal rond keeping/losing face, officieel zullen ze het niet van de daken schreeuwen maar ze zullen wel de Westerlingen zoveel mogelijk trachten te beschermen ... Niet te vergeten dat veel van die toeristen daar in feite het beest komen uithangen en denken dat ze omwille van hun blanke huid veilig zijn in louche bars enzo, dat is gewoon het gevaar opzoeken, eigen schuld dikke bult zou ik zeggen ....
Westerlingen denken dat ze daar alles mogen omdat ze Westerling zijn, maar ze vergeten nogal eens dat Thailand een militaire dictatuur is waar zelfs de doodstraf nog heerst .... Welcome to the land of Smiles .... |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Minister
|
Citaat:
Een meisje van 23 jaar door 3 Thaise mafiosi verkracht op het strand, en daarna de kop ingeslagen. Idem voor haar vriend die haar probeerde te redden. Blank gespuis zegt em dan Triestige plant
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 30 september 2014 om 00:53. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik dacht dat alle corruptie in Thailand te maken had met geld. Maar dit is de eerste keer dat ik hoor van een brute moord zonder aanleiding
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|