![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister
|
Vandaag was het de tweede flitsmarathon, na de eerste op 17 april.
Iemand iets van gemerkt? Ik alleszins niet. Nergens op mijn dagelijks traject ook maar iets verdachts gezien. Daarnaast was ik op zoek naar de resultaten van de eerste flitsmarathon. Zoals algemeen bekend stelt onze overheid dat het bij zo een flitsmarathon om de verkeersveiligheid gaat. Dus was ik op zoek naar resultaten van de eerste flitsmarathon op de verkeersveiligheid: zoveel minder ongevallen, of zoveel minder verkeersslachtoffers, maar niets te vinden. Het enige wat ik kon vinden was informatie over het aantal boetes dat werd uitgeschreven. Tamelijk irrelevant. Is er iemand die meer detail heeft? Was die eerste flitsmarathon nu gunstig voor de verkeersveiligheid? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik heb een controlepost gezien. Flitscamera met enkele honderden meters verder een aantal combi's om te snelle chauffeurs aan de kant te zetten. (bebouwde kom)
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Als de overtreders zich niet aan de regels hielden op een moment dat iedereen wist dat er controle was, waarom zouden ze dat op een minder gecontroleerd moment wel doen?
|
|
|
#6 |
|
Minister
|
Ik las op de site van de Standaard dat er alleen in West-Vlaanderen en Limburg acties zouden geweest zijn.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|