![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
In Knack richt JM De Decker zich in terechte bewoordingen tot Theo Francken.
Ik laat bewust de tendentieuze titel, eigen aan Knack als het over N-VA gaat, bewust weg en geef het opiniestuk zo zijn volledige waardigheid terug. http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...on-476719.html Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Heeft Francken zich verontschuldigd voor 'racistische' uitspraken. Waar heeft hij dat woordelijk gezegd?
http://m.youtube.com/watch?v=yGyV2zCTUOU Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 26 oktober 2014 om 13:34. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk heb ik begrip voor deze "aanmaning" van JMD.
Ik hoop ook dat regerings-politici,en dan speciaal de N-VA-ers ,stoppen met ook maar een "vergoeilijking" te proberen,over gelijk welk onderwerp, die eventueel"ge-eist" wordt vanuit de oppositie,of voor mijn part zelfs van de regeringspartners... Want,zowel bij deze "partners" als in de oppositie zitten de mede-verantwoordelijken voor een belabberde economische toestand,een rampzalige ,bijna geinstitutionaliseerde werkloosheid,lamlendigheid jegens het "middenveld",voor een tikkende tijdbom onder vrijwel alle aspecten van onze sociale zekerheid ,zelfs voor een mislukte integratie en immigratie-wetgeving.... Tientallen jaren "verantwoordelijkheid opnemen" hebben dit teweeg gebracht...Het afscrapen van het vet,opgebouwd in de jaren zestig,en waar we nu doorheen zijn. Ik heb nog geen "excuses" gehoord hiervoor,eerder bangmakerij. Gelukkig hebben meer en meer kiezers het nu wel begrepen . Ik wens me dus aan te sluiten bij JMD.......STOP met excuses maken....er zijn er anderen genoeg die dit eerst zouden mogen doen,om VEEL belangrijker zaken Laatst gewijzigd door kelt : 26 oktober 2014 om 14:37. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het verlaagt Knack tot HLN-niveau of Dag Allemaal, voor zover ze dar al niet zitten. Bedoeld voor mensen die enkel titels lezen en daaruit hun mening(?) halen. De brief van Jean Marie Dedecker ontkracht de hele titel.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Parlementslid
|
Ik vraag me persoonlijk ook af - als je het puur objectief, dus cijfermatig bekijkt - wat tegenwoordig het economisch nut van werklozen is of ze nu door luiheid, leeftijd of een handicap werkloos zijn.
|
|
|
#8 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wel, puur cijfermatig zorgt werkloosheid voor lagere lonen. Als er geen werkloosheid zou zijn, zouden werkgevers moeten opbieden tegen mekaar om werknemers te kunnen aantrekken.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
100 jaar geleden was er ook werkloosheid en er gaat altijd werkloosheid bestaan zolang er mensen zijn... het gaat over die min. % mensen die geen job vinden naar hun smaak & gedacht,
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach ja, De Decker. Die krijgt ook alleen maar aandacht wanneer hij in de uithoeken van zijn hersenspinsels de meest onnozele bewoordingen en uitdrukkingen gaat zoeken.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weten deze mensen niet dat het gros van de bevolking exact hetzelfde denkt en zegt in het dagelijkse leven? Hoe hypocriet kan men zijn.... |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uitspraak van Spekman (of was het Samsom) "Marokkanen zijn blijkbaar genetisch voorbestemd om misdaden te plegen" : niet vervolgbaar. En dan durven ze te beweren dat Nederland een land is waar de machten gescheiden zijn. Ik kijk al uit naar de zittingen. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
die kon in enkele zinnen veel blootleggen kijk Theo heeft voor zijn functie een verjaardagsfeest bijgewoond van een collaborateur. een vraag was dit een exclusief verjaardagsfeest ? ik bedoel kan het zijn dat Theo zijn aanwezigheid wenselijk was op een regionale NVA bijeenkomst, waar er toen iemand ook jarig was ? deze aanwezigheid was voor hij in functie was. net zoals koning Boudewijn, net zoals koning Albert , net zoals koning Filip aanwezig waren op verjaardagsfeesten van collaborateur Leopold III erger nog, koning Boudewijn was zelfs aanwezig toen hij al in functie was. Maar de PS is net zoals de moslim. de moslim is nog steeds bezig met de kruistochten. de PS met WOII
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 29 oktober 2014 om 18:55. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Minister-President
|
Dedecker probeert hetzelfde tedoen als Oncelinckx.
De N-VA in de extreem rechtse hoek te drummen. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is niets mis mee met iets in vraag te stellen, ook niet als dat kleurlingen aanbelangt. Nu hoorde ik vandaag dat er een deel afrikanen op de kar gesprongen zijn om de uitspraken van Theo aan te klagen. Moeten we nu al ieder woord gaan wikken en wegen om mogelijks immigranten niet voor het hoofd te stoten? De dingen zijn wat ze zijn en dan moeten ze ook bespreekbaar zijn. Als dat al ,niet meer mogelijk is, waar zijn we dan mee bezig. kunnen we ons misschien beter ineens ophangen? En ik ben geen N-VA'er hé, voor alle duidelijkheid. Laatst gewijzigd door Garry : 29 oktober 2014 om 20:33. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|