![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Europees Commissaris
|
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...heidspersoneel
Merite, ervaring, kennis of een goed CV, u dacht dat ze de sleutels tot een mooie carrière bij de Vlaamse overheid waren? Vergeet het maar, een kleurtje of een vreemd accent volstaan vanaf nu voor Liesbeth Homans. Weer een bocht van 180 graden van de N-VA die zich vroeger zo verzette tegen quota. Wat is er gebeurd met loon naar werken, het bestrijden van allesvernietigende politieke correctheid, de responsabilisering van de burger? Want, let's face it, met de beperking van de aanwervingen zal je als autochtone Vlaming die job op je buik kunnen schrijven als ze tegen 2020 van 3.1 naar 10 procent migranten willen gaan.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 28 oktober 2014 om 13:16. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
Ja maar, ja maar.. de PS gaat binnen vijf jaar het einde van Belgie willen.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
10 % allochtonen bij de Vlaamse overheid is een zeer redelijk cijfer. Neem nu Antwerpen, de thuisbasis van L. Homans. 40 % van de bevolking is van allochtone afkomst. Velen hebben de nodige kennis maar geraken niet aan de bak om diverse redenen. Trouwens worden nog altijd 90 % van de vacatures ingevuld door autochtonen. Die zeker zullen beantwoorden aan de voorwaarden die je vooropstelt. Je beschouwt je vermoedelijk als een echte democraat die waakt over de belangen van de Vlamingen. In werkelijkheid ben je een gore racist. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zwakheid is een deugd ofzo, zeker? Ik amputeer mijn eigen benen en ga in een rolstoel zitten. Meet mij een ander kleurtje aan door nieuwe technologieën en steek mijn hand uit. Inspelen op het schuldgevoel en medelijden van mensen is zwak. Iemand met een beetje trots zegt: "Ik wil je medelijden niet, fuck you !"
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 28 oktober 2014 om 13:49. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
In het licht van Weyts' uitspraken: Is de maatregel van Homans dan niet vernederend ten opzichte van allochtonen? Wordt de autochtone Vlaming dan niet gediscrimineerd? http://www.gva.be/cnt/aid1122303/wey...nd-en-verboden
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 28 oktober 2014 om 13:55. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze moeten gewoon de beste kandidaat aanwerven, is dat Jan , dan is dat Jan , is dat Mo , dan is dat Mo. Nu riskeer je dat Jan als beste kandidaat niet aangeworven wordt omdat er te weinig Mo's zijn. Is dat de aangewezen politiek dan ? Als ik in dat geval Jan zou zijn , dan werd ik onmiddellijk lid van het VB en ging ik in het geniep s"nachts wat bezittingen van de overheid vernielen. Zeker weten. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De ware aard van de 'Vlaams nationalisten' van NVA: eigen volk laatst.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- communautaire eisen : 0 - positieve discriminatie - sanering van de overheid : bijna niets - modale tweeverdiener betaalt de rekening - intentie tot het optrekken van de leeflonen - intentie om de werkloosheidsvergoeding te beperken in tijd : gaat niet door of minstens in de ijskast. Ja man, eerlijk gezegd : ik had toch wat anders verwacht. Misschien toch iets in asiel en migratie ? Laatst gewijzigd door Pericles : 28 oktober 2014 om 15:17. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
Quota == Bad
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gouverneur
|
Het plan Homans is een tactiek. Heb geen schriek.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gouverneur
|
Ik vind dat een zeer goeie zaak. 10 procent is een goed begin. Het getal kan nog groeien. Homans steigt in achting voor mij. Maar Storme geeft dan weer een ander signaal. N-VA is onpeilbaar.
|
|
|
|