![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Obama legt Noord-Korea nieuwe sancties op om cyberaanval op Sony
http://www.nu.nl/internet/3965814/ob...nval-sony.html Zijn er hier mensen die echt geloven dat Noord-Korea achter deze cyberaanval zit? Laatst gewijzigd door DMT : 3 januari 2015 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat Noord-korea achter deze cyberaanval zit.
Laatst gewijzigd door DMT : 3 januari 2015 om 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de moderatie zou het trollen niet langer getoleerd worden, hopelijk voegen ze deze daden bij woorden, het zou hier nogal opklaren. Ik wacht op de hemelse verschijningen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is enigszins onduidelijk hoe Noord-Korea,dat eigenlijk nogal geisoleerd staat,nog verder "gesanctioneerd" kan worden.
Het lijkt me eerder een herinnering aan de wereld dat er een groot vergrootglas staat op alles wat N-K nog doet met de "buitenwereld".. Er wordt verder gretig gebruik gemaakt van het feit dat PjongYang traditioneel extreem onhandig reageert op alles wat eventueel met het arbeidersparadijs te maken zou kunnen hebben....Soms vraag ik me af of zelfs de Zuid-Koreanen hen nog begrijpen.... Laatst gewijzigd door kelt : 3 januari 2015 om 11:07. |
![]() |
![]() |