![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar?
Blijkbaar niet (meer) volgens deze bron : http://www.seksualiteit.be/misbruik/...leeftijdsgrens Citaat:
Sex met papa? met zus? met broer? no problem? Of zou de wet weeral stilletjes zijn aangepast naar onze nieuwe verrijkende normen en bedoelen ze gewoon: Sex met neven en nichten? Voor mij is het alvast een verrassing.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Wat een site.. trololololol |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verklaar U nader.
Me dunkt is dit toch een ernstige site.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even de regels ivm incest bekeken. Incest is strafbaar als het sexueel misbruik inhoud waarbij de bloedband tot de 3de graad als "bijkomend punt" gezien wordt.
Vrijwillige seks tussen 2 of meer personen met welke bloedband dan ook, van de juiste leeftijds-combinaties is volgens die site geen incest of misdrijf. En ik maar denken dat incest en bloedschande eigenlijk hetzelfde waren, sexuele betrekkingen tussen familieleden. Gedwongen of niet, gelijkgeslachtelijk of gemengd, of in welke soort van filie dan ook.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hewel ja, ik dacht dat dus ook! Daarom dat ik vermoed dat het over neven en nichten zal gaan?
Tantes en nonkels zijn derde graad dacht ik. En we weten tegenwoordig dat het verrijkend schijnt te zijn om met neven en nichten te huwen, dus zal de wet daarvoor wel weer stillekes zijn aangepast zeker? Het is nochtans een site van de Vlaamse Gemeenschap..... ik vind nergens een linkje naar "contact".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 juli 2013 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf of andere "forumrechtsexperts" kunnen wel meer dan een tipje van de wetgevende sluier oplichten. Ben benieuwd dat deze forumleden ons willen verhelderen op dit vlak.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 juli 2013 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raar maar waar......het is inderdaad niet wettelijk verboden als er geen minderjarigen in 't spel zijn....tot 18 jaar...
http://www.jeugdenseksualiteit.be/do...et_en_seks.pdf (blz 6 "Zijn seksuele handelingen binnen defamiliale sfeer altijd strafbaar?" )
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weeral iets bijgeleerd vandaag sé. Dus je mag (als meerderjarige) wèl sex hebben met je gezinsleden, maar je mag er alleen niet mee trouwen?
Papa's die incest plegen = OK zolang dochterlief maar 18 is. En de kindjes ontvangen we met alle liefde zei Fritzl. Wanneer zouden de linkiewinkies d�*t allemaal hebben aangepast? Ge maakt me niet wijs dat dit een CVP wetsvoorstel was, om van het VB nog maar te zwijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedank Raf.
Dus, in de huidige situatie, als ongehuwde broer en zus (of ouder/volwassen nagslacht)door hun gezamelijke acties nageslacht veroorzaken, is het geen misdrijf. Tof om te weten.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Op puur vrijwillige basis 2) Zolang er geen monsterboelekes uitkomen die een last voor de maatschappij betekenen, is er geen vuiltje aan de lucht.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 juli 2013 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het opzettelijk krijgen van gehandicapten kinderen strafbaar dan? (serieuze vraag).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat Dokter Mengele er plezier in kon vinden.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Point in case, de Romanovs met de hemofilie in de familie. Iemand een Raspoetinneke?
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus stel dat ik weet dat ik voor 80% zekerheid een gehandicapt kind ga krijgen, dan mag ik er gewoon werk van maken?
Wat voor sadness is dat nu weer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zijn we verbaasd dat er zoveel oetlullen rondlopen....
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dus bij wijze van spreken de nieuwe Josef Mengele mogen maken? Natuurlijk is het lang niet zo zwart/wit qua genen, maar je begrijpt wat ik bedoel. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 24 juli 2013 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men dus gewoon met mama en papa sex mag hebben en boelekes maken, waarom mogen ze dan niet met mama en papa trouwen?
Iemand?
![]() |
![]() |