![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() In ons land is de werkloosheid niet genoeg gestegen en zijn er te weinig ondernemingen failliet gegaan tov bvb Nederland. Het onkruid is niet genoeg gewied. Dat gaan we later nog voelen. De tijdelijke en technische werkloosheidsuitkeringen, de subsidiepolitiek, de inmenging in de financiering door al dan niet genationaliseerde banken, 'helpende' politici, ... noem maar op; ze hebben als resultaat dat nog te veel wannebee ondernemers en luie werknemers nog steeds aan de slag zijn en voortmodderen.
België en Vlaanderen hebben dringend nood aan meer creatieve destructie. Een werkloosheid van laten we stellen 20 % zou de lonen stellig doen zakken. Lege winkelstraten, half verlaten industriezones en dalende pandprijzen zouden een explosie van nieuwe stijl ondernemingen en zelfstandigen doen opstaan. Inspiratie zou door de sferen knetteren. Om dit te bewerkstelligen : stemt n-va ! Zodat we de dieperik in gaan om er als een feniks terug uit te verrijzen.
Hij die de arme berooft, leent den Here J.J. Mundus vult decipi, ergo decipiatur. BDW Laatst gewijzigd door Nar : 7 september 2013 om 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om dit te bewerkstelligen : stem voor de 4 kabouters ! Zodat we gegarandeerd de dieperik in gaan . Alleen zij weten hoe je een land naar de kl.. helpt.
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Charlie ja Charlie!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat angelsaksische concept van de "creatieve destructie" komt dikwijls bij mij op wanneer ik diarree heb en het op de pot in het rond spettert. Ik weet niet vanwaar die associatie. Het zal wel iets Freudiaans zijn zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |