![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hiermee zou ik bij alle niet-racistische bezoekers van het forum "Vreemdelingenbeleid & Integratie" het idee willen lanceren om geen bijdragen meer te posten in threads die van bij de start duidelijk gericht zijn op het afficheren van racistisch gedachtengoed, zoals "Eigen volk eerst, etc."
Deze threads worden gestart door onverbeterlijke moslimbashers die niet uit zijn op een zinnige discussie maar gewoon lucht willen geven aan hun haatgevoelens. Zij hebben natuurlijk niets liever dan dat er zich een aantal mensen aandienen die het opnemen voor hun favoriete doelwit, dat werkt op hen als een rode lap op een stier. Ik denk dat, als we met z'n allen die rode lap weghalen door een boycot van dat soort threads, deze snel zullen opdrogen. Ze zullen in elk geval minder lang worden, en sneller inactief, door gebrek aan de nodige polemiek. Tegelijk zou ik ook willen voorstellen om meer serieuze threads op te starten in dit forum, die echt over vreemdelingenbeleid en integratie gaan. Wat denken jullie, kan dit lukken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dus kritiek mag er niet gegeven worden?
![]() En als je kritiek geeft dan ben je een racist? ![]() Go home sweety ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
besluit : ik denk niet dat uw opzet gaat lukken ... en dat terwijl ik mij als niet-racist nog wel onmiddellijk aangesproken voelde ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kritische draadjes moeten mogelijk zijn, ook over negatieve aspecten van de multiculturele samenleving.
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Er is niks leukers dan moslimbasherkes op stang te jagen.
We helpen ze gewoon om sneller een hartattack te krijgen als ze zich zo blijven opwinden! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Anna, Derk,
Even verduidelijken : De threads waar ik op doel zijn niet deze die beginnen met een kritische bedenking of analyse van de Islam. Mij gaat het om de threads die beginnen met pakweg "Bank overvallen door bende in Molenbeek", waaruit dan natuurlijk onmiddelijk blijkt dat de daders Moslims waren en waaruit dan 2 regels later het besluit volgt dat heel de Islam een vijandige en minderwaardige cultuur is. Dus met andere woorden, threads die duidelijk een voorzet geven voor een orgie aan racistische kletspraat. Ik heb geen enkel probleem met threads waarin een kritisch of zelfs controversieel standpunt degelijk wordt verdedigd. Anna, de reden waarom ik de term "racisme" gebruik is omdat dat de onderliggende motivator van deze threads is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 15 december 2006 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het is ook maar een idee natuurlijk, ieder doet wat hij/zij wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Laate maar doen gekke die ha ha, ikke ni gepakt wel zij ,ne dag komen zal dan onzien giedaan en dan zij met billetjes bloot zitten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn drieënveertig posts zijn anders waardevoller dan al uw 7000 posts bij elkaar.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 15 december 2006 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, geef nu toe, racisme is toch grappig?
La hiérarchie des langues correspond rigoreusement �* la hiérarchie des races. - de Gobineau
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent gek. U noemt intelligentere mensen dan u naïef, terwijl u dan niet het recht hebt daarover te oordelen. Partijen als D66, VVD en PvdA die uitsluitend uit hoogopgeleiden bestaat, is voor het vrije leven, terwijl u een fascistisch volksrepubliekje nastreeft. En die opmerking over Nederland slaat helemaal nergens op. Ik ben blij dat het merendeel van de Vlamingen intelligenter is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als klungels als gij hoogopgeleid zijn, mag men zich afvragen wat op jullie scholen geleerd word?!Of hebben jullie je diploma's kaddoo gekregen bij een doos waspoeder? Gekocht van korrupte ambtenaren? Wie zegt dat ik een fascistische republiek wil oprichten? Het geen ik wil, is nu net dat de godsdienstwaanzinnige would be tyrannen uit onze maatschappij verdreven worden, verjaagd naar hun landen van herkomst.En misdadig naïeve onbekwamen, die dan ook nog de pretentie hebben om onze gewesten te besturen, moeten uitgeschakeld of mee-weggejaagd worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik wil niemand iets opleggen.Enkel wens ik leerling-tyrannen van uit de omgeving van mijn , ons , kontinent verwijderen. |
|
![]() |
![]() |