![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
![]() Detail tekst: Citaat:
Dus onze 'oudere' mensen moeten hun panden maar zo snel mogelijk verlaten dat men er daarna een 'groot gezin' kan in gaan huisvesten. Mogen die 'oudere mensen' nog zelf een keuze maken of mag dat ook al niet meer? Wie zijn die grote gezinnen de dag van vandaag, de vreemdelingen die hier op de reuk van de beefsteak en de fritjes in groten getale ons land/Europa komen overspoelen. Het klonk ook een beetje Soylent Green achtig in de oren Mevrouw Homans haar tekst. Of legde ze haar oor te luister bij éne zekere Freya VDB die al eens eerder met zo een 'voorstel' afkwam. Of moeten die 'oudere mensen' zich maar zo snel mogelijk laten euthanaseren zodat men de 'weg' naar groot wonen kan openleggen voor de allochtonen, sans papiers, gevangenen, bootvluchtelingen en anderen of zie ik dat verkeerd ![]() Misschien is het geen overdreven optie dat men de woningen van de Politici daarvoor gebruikt om die inwijkelingen met hun grote gezinnen in te huisvesten want die wonen toch allemaal in luxe huizen met tal van kamers. Misschien is het N-VA wel fan van de werken van barmhartigheid? De gevangenen bezoeken ... De vreemdelingen huisvesten ... Mocht het echt uit die hoek van het N-VA komen dan denk ik niet dat ze de eerstvolgende verkiezingen nog veel volk zullen 'winnen'. Een plan? Communisme Ik verslikte mij haast in mijn lekkere espresso toen ik het artikel las ... ![]() Graag reactie ![]() p.s. Foto van de dader??? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 mei 2015 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 3 mei 2015 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, men zal gezinnen met meerdere kinderen in een klein appartement onderbrengen en gezinnen zonder kinderen in een groot huis.
Nu ja, logica is soms ver te zoeken, vooral als politiekers spijkers op laag water beginnen te zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem is dat men al te lang die sociale woning als "eigen haard" heeft laten fungeren, en de mensen de indruk hebben gegeven dat dit effektief hun eigen woning is. Ik ken een koppel sociaal achtergestelden, man invalide, vrouw werkte niet, hadden vier kinderen. Ik leerde haar kennen toen haar kinderen ouder werden, het huis hadden verlaten en het kindergeld verdween. Dus moest ze wel gaan werken. Zij waren totaal wars van enig begrip van geld verdienen/geld gebruiken. de "invalide" man( kapotte knie) had in hun sociale woning (waarvoor ze dus amper iets betaalden) overal eigenhandig ingemaakte kasten gemaakt en allerlei andere verbeteringen toegebracht aan hun woning. Die mensen behoren ondertussen tot de doelgroep: geen kinderen in huis, vier slaapkamers, verhuis naar een kleinere woning. Dat gaan die dus niet graag doen want mijnheer heeft daar al zijn eigen werk in gestopt. Verhoging van huur? zij ging part time poetsen (geen full time) want dat was te zwaar (kan ik inkomen). ze hadden geen auto, kregen een erfenisje en kochten.... een quad. Deze mensen hebben een totaal onverantwoord beeld: jongste zoon maakte tienermeisje zwanger, kind werd uitbesteed, een jaar later maakte hij haar weer zwanger, kind werd weer uitbesteed..... Indien mijn zoon zoiets uitspookte zou ikzelf als pleegmoeder opstaan, zij niet. En die mensen wonen nu dus in een WONING met vier slaapkamers. Maar geen nood: zij zullen mogen blijven wonen, het is enkel voor de nieuwe contracten dat het tijdelijke van het sociaal wonen zal worden vermeld. Ik denk dat de wachtlijsten dan wel zullen inkorten. Commentaar van Homans op haar FB : Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 mei 2015 om 10:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij af wat haar beleid is. Een beleid van rancune ?
Vooral de mist begoede huurders ambeteren ? Onnzel kalf van een minister. Dit zijn acties om haar achterban te plezieren, maar draagt niks bij aan correct en sociaal woningbeleid. Ouderen mogen ook geen mensen op bezoek hebben, ahnee, dat is een verspilde slaapkamer. Of een bureau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weeral positief nieuws van een N-VA Eminentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Ik vind het een goed voorstel.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede maatregel.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Beter gebruik van een beperkt goed (sociale woningen).
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vader was een "weinig gegoede huurder" die de indexatie van zijn huurkost inruilde voor een rolletje als "concierge". Hij woonde dan ook achttien jaar in zijn appartementsgebouw en was de langst hurende.
Hier gaat het over mensen die een sociale woning betrekken. Geen "huurders" an sich dus, maar steuntrekkers die een dak boven hun hoofd krijgen door de belastingbetalers van dit land in ruil voor een bijdrage.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Ouderen"
Het moment dat je kinderen uithuizig gaan worden en op eigen benen staan , ben je nog geen 'oudere'. Gemiddeld toch lang nog niet. Sossen oppositiepraat ja . .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat een groter gezin op een wachtlijst op die manier een woning kan betrekken?
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Omdat er dan plaats vrij komt voor families die wél de extra plaats nodig hebben en dus de wachttijden korter worden? Ik zie geen enkel rationaal argument tegen deze maatregel
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en in dat grotere appartement kunnen dan weer gezinnen met kinderen worden geplaatst tot dat deze kinderen ook weer het huis uit zijn. Alles zal moeten draaien rond het "tijdelijke" van de sociale huurwoningen. Tijdelijk omdat ze steeds zullen worden aangepast aan de grootte van het gezin. Een jong gezin met kinderwens krijgt ook niet direct een woning met vier slaapkamers, maar zal dus verschillende keren moeten verhuizen als ze van plan zijn meer dan twee kinderen te nemen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 mei 2015 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |