![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
Geregistreerd: 31 mei 2004
Locatie: oost vlaanderen
Berichten: 366
|
![]() ..het zijn de vakbonden van het spoor die nog maar eens de roe bovenhalen en de boel willen platleggen op 28 mei.
bron:http://www.pzc.nl/algemeen/economie/...aken-1.4936453 Ze eisen, godverdomme, betere arbeidsvoorwaarden voor de bestuurders. Die zijn nu al meer thuis dan dat ze rondtoeren met de trein. Ze hebben nu al meer premie's en verlofdagen dan iedere andere gemiddelde werknemer in België van hun niveau. Om nog maar te zwijgen van hun dik ambtenaren pensioen om een beetje aan knuppels te liggen draaien, want meer is het tenslotte niet. Akkoord ze hebben een "grote" verantwoordelijkheid zoals ze zelf zo graag te pas en te onpas verkondigen. Maar ik hoor nochtans nooit de treinbestuurders van prive maatschappijen klagen en die hebben een even grote verantwoordelijkheid en waarschijnlijk minder goede voorwaarden als die geiteneukers van de NMBS. Het meest van de pot gerukte stukje tekst uit dit artikel wil ik jullie zeker niet onthouden: " Belgische machinisten staakten de afgelopen tijd al een paar keer " Die gereserveerdheid typeert onze vrienden de Hollanders die het artikel schreven. Ik denk dat de "belgische machinisten" de laatste tijd meer staakten dan effectief reden. De rest was verlof of recup of ziektedagen die ze opnamen . ![]() ![]() |
![]() |
![]() |