![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft er prettige en minder prettige ervaringen mee ?
![]() PS: Het maakt in deze niet uit of je (de patiënt) voorafgaandelijk door een taalkundige ambulancier naar het ziekenhuis bent gebracht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zo één heb ik nog niet tegengekomen in gasthuizen...Waar werkt die juist ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al niet moeten doen, om toch maar een patiënt over de vloer te krijgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Waalse Haan kraait over de mesthoop is mijn gedacht.
Ook is dat soort van uniformtjes wel leuk om te zien, indien de persoon die het draagt dat goed kan vullen. Stel u voor, DiRupo in een speelse bui.... Daar ligt Henri met priapisme.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er bestaan andere ... (uit de film: Silent Hill 1) ![]() [/ ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juni 2015 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De tijd dat verpleegkundigen per definitie altijd vrouwen zijn ligt al even achter ons hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen de feiten zijn: de meerderheid (zo'n 95%) is vrouw en relatief veel patiënten en/of hulpbehoevende willen vaak niet door een man geholpen worden. Daarbij, veel mannen in de zorg, hebben vaak een iets wat slap handje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe mij zo maar eentje dan ... het zal mijn genezingsproces in de hand werken ... ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me niet voorstellen dat d*mper nog niets heeft "meegemaakt" met een nachtzuster in het ziekenhuis.
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 juni 2015 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor eerste hulp bij ongevallen en dorst.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komkom, ze is volledig aangekleed.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demper ligt niet in ziekenhuizen, die staat altijd kloek.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/health/ar...al-nurses.html Vaker een slap handje? Lijkt me eerder een stereotype. Al ken ik wel een paar stoere hetero's die verpleegkunde oprecht overwogen, maar toch afhaakten omwille van het verwijfde imago. Homo's laten zich minder afschrikken daardoor, vermoed ik. Ze zijn toch een al een relatief gestigmatiseerde minderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noch maakt het uit of iemand's alles behalve prettige ervaringen gerelateerd zijn aan eentalig Franstalig personeel in een Brussels ziekenhuis....
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |