![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen 3 uur in kou voor 1 tongzoen
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...gzoen-a2376713 Citaat:
Tongzoenen aldaar is ook niet de juiste bezigheid , maar de straf die er op volgt .... Dit is regelrechte kindermishandeling !!!! Hopelijk worden die leraars flink aangepakt !!!! Kinderen daarvoor in de kou zetten , hoe ziek ben je dan ?? De leraars vonden het zelf te kou !! Zij wisselden mekaar af voor de wacht op de gestrafte leerlingen !!!! Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 juni 2015 om 13:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absurd natuurlijk, maar kinderenmishandeling? Kom op zeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan komt het uitstapje nog mee op de maandelijkse schoolrekening waarschijnlijk...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() k zou maar opletten met reacties gebaseerd op alleen maar de feiten gebracht door de krant ... gewoonlijk is dat maar één kant van t verhaal, en gezien het hier toch om een bijzondere school gaat ... zal er nog wel een ander verhaal te vertellen zijn ook wellicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs wanneer zij/hij niet (mede)schuldig is !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan de mening van een experte moeten vragen.
Madame Non bijvoorbeeld. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Welk pubermeisje wil er nu zo'n lelijk joenk binnendraaien?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen 's nachts buiten zetten als straf dat was iets dat men in mijn tijd bij het leger afgeschaft heeft, we spreken dan 1980.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Collega's verdedigen tegen wil en dank?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch beter dat ze lagen te tongen, dan te vechten of te pesten ???
Is dat nu dermate ontoelaatbaar gedrag dat er meer moet gereageerd worden dan "zoiets gingen we niet doen, dat hadden we toch afgesproken". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twaalf, dertien jaar ??? Pubers gedragen zich als pubers, no big deal, dus. En ja, elkaar tongen draaien (al dan niet de eerste) hoort daar bij.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 juni 2015 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn studentendoop was blijkbaar ook een pak zwaarder als wat jullie bij het leger deden dan blijkbaar... Softies van het Belgisch leger ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ga maar eens drie uur buiten staan in pijama, bij 07°C.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom ouders met hun kinderen in de gazet gaan staan met zo'n onnozeliteiten... En dan nog het liefst met een grote foto van hun kindje(s) dat/die met puppy-ogen en vergezeld van een IQ dat helaas nooit uit drie cijfers voor de komma zal bestaan wat meelij proberen op te wekken over het 'schandelijk' en 'gruwelijk' onrecht dat hen is aangedaan! Oh, en blijkbaar ook nog fysiek geweld! Een opgezwollen pols! Vecht zoiets verdomme toch uit met de directie of leg desnoods een klacht neer en sleep het voor de rechtbank als je recht in je schoenen staat en bewijzen hebt. Alles beter dan wat goedkoop sentiment proberen los te weken via één of ander pathetisch en zielig artikeltje in een 'kwaliteitskrant'.
Denk je nu écht dat ik - of ieder ander zinnig mens - geloof dat omwille van 1 tongkus een halve klas in hun pyama 3 uur 's nachts is buitengezet bij 7°C? Er had toevallig nog één van die gastjes een chronometer en een kwiktermometer in zijn pyamabroekzak zitten zeker dat die dat allemaal zo in detail weten? Om nog maar te zwijgen van het onsamenhangend verhaal, heb pesten van een michelinmannetje in onderbroek en de halve sexscène op de bus tussen twee leerkrachten voor de ogen van de kindertjes... Yeah, right ![]() Laatst gewijzigd door SMI94 : 30 juni 2015 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.accuweather.com/nl/be/aar...monyr=6/1/2015 http://www.accuweather.com/nl/be/ant...-weather/27046
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |