![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In Nederland , lees deze eens
![]() http://www.twitlonger.com/show/n_1sn5j4a #PvdE bezorgd over christelijke bekeringsactiviteiten in #Schilderswijk PARTIJ VAN DE EENHEID Schriftelijke Vragen Onderwerp: Bewoners Schilderswijk bezorgd over bekeringsproject De afgelopen weken zijn er door o.a. de christelijke organisatie “Havenkerk” (sport) activiteiten voor (jonge) kinderen georganiseerd op het Oranjeplein, “Blauwe plein” en in sporthal Oranjeplein. Dat deze activiteiten worden georganiseerd in de zomervakantie is een goed initiatief, maar tijdens deze dagen wordt ook actief geprobeerd om kinderen te winnen voor het christendom. Dit heeft gezorgd voor de nodige irritatie en onrust bij de omwonenden. De Partij van de Eenheid heeft hier een aantal kritische vragen over. In overeenstemming met het Reglement van Orde heeft de Partij van de Eenheid de volgende vragen aan de voorzitter van de gemeenteraad 1. Bent u bekend met de activiteiten (AIA Havensportweek *) van de christelijke organisatie “Havenkerk” die gedurende deze zomervakantie plaatsvinden op het Oranjeplein? 2. Wie heeft het initiatief genomen tot het organiseren van deze activiteiten? Op welke wijze is men in contact gekomen met deze organisatie? 3. Tijdens deze activiteiten worden kinderen aangemoedigd tot het meedoen aan het gebed en worden bijbelverhalen verteld. Ook worden kinderen uitgenodigd om naar de kerk te komen. Dit gebeurt zonder medeweten van de ouders. Bent u hiervan op de hoogte? 4. Krijgt deze organisatie (facilitaire) steun vanuit de gemeente bij de organisatie van deze activiteiten (bijv. subsidie, gebruik van ruimte bij (gesubsidieerde) instellingen zoals Zebra enz)? Zo ja, graag een toelichting. 5. De Partij van de Eenheid is van mening dat pogingen om (jonge) kinderen te bekeren naar het christelijke geloof in deze overwegend Islamitische wijk onwenselijk en risicovol is. Meerdere boze bewoners stonden al klaar om het recht in eigen hand te nemen, wat gelukkig door de inzet van onze fractie is voorkomen. Deelt u onze zorg? 6. Bent u bereid om samen met onze fractie te zoeken naar alternatieven (bijv. in samenwerking met moskeeën) die beter aansluiten bij de religieuze en culturele normen en waarden in deze wijk? Zo nee waarom niet? Namens de Partij van de Eenheid, Arnoud van Doorn Ik vind het niet uit hé , ik pik het gewoon van ; http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...in_de_sch.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wilt u nog een zuiver leven , hou/haal geloof & politiek uiteen , aub !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarom heb ik zo'n hekel aan gristenen.
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Liever een Christen anno 2015 in mijn tuin dan een moslim anno 632 tot 2015 in mijn woonkamer...
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Haatbaarden en mutsen komen op hetzelfde neer.
Ze zijn allebei de ondergang van het Westen.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geniepige recruteringspogingen via kinderen, daar moet ik niet van weten.
Mijn persoonlijke cultuur is er een van een neutrale overheid (scheiding staat en kerk, in zeer strikte vorm) èn zelfs van een redelijk neutraal openbaar domein. Niet teveel poespas in de straten dus. Je mag van een ander gedacht zijn; we zoeken beiden wel een politieke partij die ons bevalt, en voor de rest is het democratie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog wel in de Schilderswijk.
Waar halen ze 't lef vandaan? Niemand is blijkbaar dit opgevallen; 6. Bent u bereid om samen met onze fractie te zoeken naar alternatieven (bijv. in samenwerking met moskeeën) die beter aansluiten bij de religieuze en culturele normen en waarden in deze wijk? Zo nee waarom niet? Iedereen is daar oké mee?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Euhm...moet dat niet andersom zijn?
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Christenen proberen jongeren te bekeren Jongeren staat vermoedelijk voor politiek correct ?? Holy shit !!!! Ik blijf bij mijn standpunt: Wilt u nog een zuiver leven , hou/haal geloof & politiek uiteen , aub !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je dat eens goed laat bezinken is dat het enige dat uit de toon van die uitspraak te begrijpen valt... Omgekeerd zou de partij vermoedelijk helpen bij de bedeling van gratis korans tijdens één van de vele straat dawa's die in het Nederlands straatbeeld verschijnen of op YouTube gepost worden.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 augustus 2015 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn part liever allebei op het containerpark.
![]() |