![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Man slikt LSD en kijkt 2 dagen lang 'The Simpsons': zijn relaas is hallucinant http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...tml?show=react . . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Promoten... Ze deelden iemands visie op een trip op LSD.
Had die gast MM (magic mushrooms) gegeven en er had veel meer uit zijn trip gekomen... Trippen en TV kijken vind ik trouwens een slechte combo. LSD vind ik op zich al een slechte drugs, de dosering ervan is moeilijk in te schatten en van een onbekende bron. Ik miste ook de "band/relatie". There was no communication. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De echte simpsonskenner zal zich hier niet mee laten misleiden, maar ik denk aan de kleintjes en de schaapjes... Totaal ongehoord, zulke zaken promoten in een dagblad. Laatst gewijzigd door zonbron : 21 oktober 2015 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Awel "die man zijn visie" over hoe de karakters in ons schuilen.
Iets subliminaal heeft hij er duidelijk niet uit gehaald ![]() LSD heeft geen DMT, en volgens mij is dat wel een "essential". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Wat is hier eigenlijk het probleem ?
Gewoon iemand die LSD gebruikt en zijn ervaringen deelt. Ik zie nergens 'reclame' maken voor het goedje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En pakt U ook maar zoiets en schrijf dan Uw belevingen naar een nationaal dagblad. Eens kijken of het afgedrukt wordt... ![]() Man spends 2 days taking LSD and watching 'The Simpsons,' here's ... Een totaal idioot verhaaltje van een zogenaamde anonieme dat door de ganse reguliere media ploegt, juist. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 21 oktober 2015 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar dit internationaal MSM warmmakertje daadwerkelijk om draait: een gelekt plan van de VN (VERS VAN DE PERS):
UN drugs office urged to publish leaked paper backing decriminalisation https://au.news.yahoo.com/world/a/29...-legalisation/ ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling