![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik 1 asielzoeker opvang bij mij thuis aan 60€ per dag.
Sommige maanden 31 dagen, andere maanden 30 dagen en 1 maand 28 of 29 dagen. Dat is een mooi bedrag per maand. En als ik dat een jaar doe, moet ik dan daar belastingen op betalen? KI kan niet omhoog gaan want ik betaal nu al KI wat niet wettelijk is want ik heb geen huurinkomsten nu, maar dan wel. Toch een mooi voorbeeld van integratie, een asielzoeker opvangen bij uw thuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil een asielzoeker opvangen en dan liefst een asielzoekster.
Ik ben benieuwd of ik belastingen moet betalen op de huurinkomsten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Na de zonnepanelen is er een nieuwe jackpot van de regering: asielzoekers opvangen op de kosten van de maatschappij. Nog even en we krijgen de volgende facebookgroep: 'ik betaal niet voor de asielopvang van mijn gebuur'.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij ga je dan als samenwonend worden beschouwd en dalen je uitkeringen als je ziek wordt of werkloos.
Tenzij je een aparte keuken, badkamer, toilet en ingang hebt. dan heet het "huren van een appartement".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch, bezint eer ge begint !!
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ka-Ching! ![]() ![]() ![]() Patrick, als dat waar zou zijn, die vluchtelingen, nog zo slecht niet hé? ![]() Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 27 september 2015 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() best mogelijk dat ge ze aan die prijs ook moet eten geven, en als die 60€/dag dan nog belastbaar zijn (het zijn tenslotte inkomsten), blijft er van die "aantrekkelijkheid" niet veel meer over.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 september 2015 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kledings voorschriften?
Alleen een boerkini als ze gaan douchen en gratis condooms voor de mannelijke asielzoeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
allemaal niet nodig. als al die 'vluchtelingen' een beetje 'assertief' intrekken in alle kamers die vandaag leeg staan bij alleenstaande bejaarden die nog in de nu veel te grote gezinswoning wonen, is er geen huisvestingsprobleem meer. de B staat moet alleen het 'recht op kraken van leegstaande woningen' een tikkeltje uitbreiden naar leegstaande kamers. Laatst gewijzigd door Anna List : 28 september 2015 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gepensioeneerden die in een veel te groot huis wonen, dat is de doelgroep. vluchtelingen zullen het recht krijgen om bij deze mensen in te trekken. proportioneel met het aantal niet gebruikte slaapkamers. die ouderlingen mogen iets terugdoen voor de gemeenschap die elke maand hun pensioen ophoest! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() je zal zien, als die nu vereenzaamde bejaarden een beetje gastvrij zijn, dan zal het gezin vluchtelingen dat bij hen introk vast wel eens het gras afdoen, de haag snoeien of de vuilbakken buitenzetten !
winwin ! oma zal die Syrische, Iraakse en Afrikaanse kindjes vaker zien dan haar eigen kleinkinderen wsl. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 28 september 2015 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Maar belange niet.
|
![]() |
![]() |