![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Citaat:
En het zal nog erger worden als men de grenzen niet gaat sluiten. ![]() Enkele jaren geleden hebben de mensen die een wapen in huis hadden dat 'moeten' inleveren. Ik denk dat er op huidig ogenblik al velen spijt van hebben. De criminelen en andere onverlaten lachten zich waarschijnlijk te pletter toen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb ook mijn wapens ingeleverd en heb daar met de dag meer en meer spijt van. Niet dat ik van plan ben iemand om te leggen maar dagdagelijks zie je de toestand hier altijd maar verergeren. Dank aan de heren advocaten.
De echte criminelen trekken zich niks maar dan ook niks van onze wapenwet aan; het zijn weeral de brave burgers die de dupe zijn. Als je iemand kwaad : een gewone hamer zal al genoeg zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ons beste wapen is onze stem. Maar de Belg is dom en stemt dus dik fout.
Be is gejost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eerste wapen van de mens was een kei of een stok.
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Baseball stok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe verschilt die in wezen van een stevige tak?
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stevig handvat en ronde knots.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opvangcentrum platgebrand in Zweden, demonstratie in Tsjechië
allé, er is nog hoop dat de Europeaan zich gaat roeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Enige nadeel is dat je wel wat ruimte nodig hebt om uit te halen, dus voor binnen is dat niet altijd even ideaal.
Ik zou graag pepperspray in huis hebben maar weet eigenlijk niet waar je zoiets vindt.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Slapende honden maak je best niet wakker....
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
My ass! Ik zal wel aan de rechter verantwoorden waarom ik niet ben gaan stemmen; En hopen dat er goe veel volk in de zaal zit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 19 oktober 2015 om 07:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is hier zo'n onderschrift: wie niet links was in zijn jeugd heeft geen hart, wie later niet rechts is heeft geen verstand. Wel ik was (extreem) rechts in mijn jeugd, wat linkser later en daarna liberaal. Nu ben ik a-politiek. Vooral rechts omdat ik tot solidariteit gedwongen werd. En mijn thuisstad teveel heb zien achteruit gaan. De administratieve diensten zijn erbarmelijk en alles zit zo op elkaar dat je nu al een afspraak moet maken om een simpel document af te halen in je gemeentebestuur. Waar ik vroeger 4 man voor me had, heb ik nu een wachtrij van 20 man. En dat allemaal om een economie runnende te houden waarvan die politici alles naar hun zak toe begeleiden. Het volk hebben ze verkocht, hart en ziel kwijt.... maar de klauwen krijgen ze en zullen ze niet ontspringen. Ge hebt hier mensen die meteen rechtspringen en bij alles hun vuist op de tafel slaan, maar wees op uw hoede voor een volk waar jaren wrok en haat broedden. We do not forget, we do not forgive! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |