![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe kan ik zo snel mogelijk Syrisch staatsburger worden? Om vervolgens als vluchteling naar Europa verscheept te worden is slechts een kwestie van wat centen. Obama wil namelijk massaal Syrische vluchtelingen binnen pakken. Ik doe al 20 jaar mee met hun jaarlijkse Green Card Lottery Diversity Program, echter zonder succes. Maar nu zou ik zonder veel gedoe toch die felbegeerde permanente verblijfsvergunning kunnen bekomen. Ik zou namelijk graag in Disneyland aan de slag willen als Goofy. Canade zou ook goed zijn, maar daar raak je sowieso niet binnen. Die lijden aan een ziekte die Gezond Verstand heet. Een psychische, zeer ernstige en meestal ongeneeslijke aandoening. Enkele jaren geleden hebben ze daar zelfs een Belg op het vliegtuig gezet, terug richting Europa, omdat hij bij aankomst in Canada 'vergeten' was een 15 jaar oude winkeldiefstel in België aan te geven (je kan dit nalezen op GVA archiefbeelden). Deze Belg verbleef reeds 8 jaar in Canada als staatsburger. Hij vloog zonder pardon met zijn klikken en klakken buiten. Hier in België word je zelfs als massamoordenaar met open armen ontvangen en krijg je de Belgische nationaliteit. Er is toch geen mens die kan controleren wat je allemaal op je kerfstok heeft. Afrikaanse landen houden die zaken niet bij.
Dus beste fellow Green Card Lottery vrienden. Even naar Syrië reizen, je laten registreren als staatsburger en de rest zal vlot gaan. Voor je het weet zit je met je achterwerk in het sappige green, green grass of home met uitzicht op de Rocky Mountains. Doen! |
![]() |