![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals ik in een andere draad zei, het poco schepencollege gaat dat niet toestaan, maar ze hebben DE OPLOSSING: DE IDIOTEN GAAN HET ZWEMBADREGLEMENT IN HET ARABISCH VERTALEN.
![]() ![]() ![]() De gemeente Koksijde gaat dan toch niet over tot een zwemverbod voor vluchtelingen. Dat is beslist tijdens een zitting van het schepencollege deze middag, bevestigt het kabinet van burgemeester Marc Vanden Bussche. Vluchtelingen zullen wel een voorlichtingscursus moeten volgen. Burgemeester Marc Vanden Bussche (Open Vld) overwoog om een zwembadverbod voor vluchtelingen uit te vaardigen. Hij zei dat na een incident afgelopen zaterdag in het zwembad van Koksijde. Een 23-jarige Irakees had een 10-jarig meisje vastgenomen, waarop die om hulp riep. De man werd na ondervraging door de politie vrijgelaten, maar alsnog naar een gesloten centrum gebracht. Het incident was voor de burgemeester de druppel die de emmer deed overlopen, na een reeks klachten van inwoners die zich niet meer veilig voelden in het zwembad. Er zouden meldingen zijn van badgasten die zich begluurd voelden door vluchtelingen. Het mogelijke zwembadverbod lokte heel wat reacties uit. Daarover zat het schepencollege vandaag samen, enerzijds om te zien of een verbod juridisch kon, anderzijds om eventueel andere maatregelen te nemen. Dat laatste is nu gebeurd. Een zwembadverbod voor vluchtelingen komt er dus niet, maar wel een voorlichtingscursus. Het zwembadreglement wordt ook in het Arabisch vertaald. Ik ben gewoon beschaamd met zulke watjes te moeten samenleven. Ben benieuwd bij de volgende verkiezingen allemaal lekker links stemmen want die zijn voor het werkvolk. Pfffff ![]()
#2 |
Gouverneur
|
![]() Volgens mij wist die burgemeester goed genoeg dat men dat niet zou pikken, maar wou hij een stevig signaal geven.
Goed lastig doen. Zeg nu zelf een zwembad verbod op basis van afkomst, dat rijmt niet met onze principes. Alles wordt nu vertaald in het arabisch, daar heb ik het moeilijker mee. Dat men zulke principes nog moet uitleggen !! Laatst gewijzigd door Odol : 26 januari 2016 om 06:56. |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() privezwembaden, dat gaat het worden
#4 | |
|
![]() Citaat:
Erg heel erg.
![]() |
#5 |
|
![]() Dat mag niet openbare privé zwembaden, ze (onze linkse medemens)hebben die allemaal afgekeurd wegens zo gezegde hygiëne mankementen, maar eigenlijk omdat privé initiatief zoveel als mogelijk in de kiem moet gesmoord worden.
#6 | |
|
![]() Citaat:
Alleenstaande minderjarige asielzoekers verkrachten jong meisje in Eriksdals zwembad in Stockholm http://fenixx.org/2016/01/26/alleens...-in-stockholm/
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 26 januari 2016 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Invasie!!!!!
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Hysterie.
Echte gevallen moeten keihard worden aangepakt zodat een minderheid het niet voor de meerderheid verpest. Maar met hysterie is niemand gediend uitgezonderd extreem rechtsen die naar een aards paradijs verlangen dat nooit heeft bestaan en die alles aanwenden om hun blank Europa te bereiken. (een bruin midden oosten, zwart afrika, geel azië, ... is niet nodig, daar willen ze wel op vakantie, werken, goedkope productie van, ...) |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vertaling is inderdaad een aanfluiting en een regelrechte klucht. Gewoonweg schandalig.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel ik mij bij deze de vraag, zijn dat eigenlijk nog asielzoekers/oorlogsvluchtelingen? Of komen die hier alleen maar 'zwemmen', kinderen, meisjes,vrouwen het leven zuur maken door hun geile blikken overal in den ronde te sturen en in de meeste gevallen nog tot seksueel getinte handelingen over weten te gaan. Of komen ze wat stelen? Sorry, maar bij mij stonden die al allemaal terug thuis in de zin van, als u zich niet kan gedragen naar de 'rules & regulations' die van toepassing zijn in het land waar u TIJDELIJK van enige opvang mag genieten, dan wuiven wij u met enige graagte terug uit. ![]() In het Antwerps zou dat zijn: Bol Af! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 januari 2016 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof die gasten niet weten dat ze niemand mogen aanranden! Wat ze wel weten is dat ze zich zowat alles mogen permitteren zonder ernstige gevolgen. Zelfs eventjes de gevangenis in is niets waar ze wakker moeten van liggen! Ze zijn er een tijdje "op hun gemak", worden van al het nodige voorzien en bevinden zich onder hun soortgenoten waar ze interessante weetjes kunnen opdoen tegen dat men ze weer laat lopen... Die kerel beweerde dus dat hij "het meisje aan het redden was"... We gaan leuke tijden tegemoet, en onze jeugd zal wat meemaken in een totaal andere maatschappij dan diegene die ze nu kennen. Maar ze hebben het nu te druk met hun gsm, iPad enz |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en om meisjes te redden natuurlijk.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zijn ze nog geen gluurgaatjes aan het boren in de kleedhokjes? Of misschien hebben ze de weg naar de Gamma nog niet gevonden, dat kan ook. Het is nu wachten op de eerste verkrachting in zo'n hokje of onder de douches. En zelfs dan zal de VRT direct in de verdediging schieten zoals ze gisteren gedaan hebben. Het heeft iets ziekelijks, deze ontkenning van wat voor de gewone man in de straat al lang duidelijk is. Het moment dat het gezond verstand de kop opsteekt, wordt hier direct tegen gereageerd. En in het slechtste geval een cordon sanitaire rond gebouwd. Rechts is de vijand, of ze nu gelijk hebben of niet, de vijand moet kapot. Zelfs als dit hun eigen ondergang betekent. Waar hebben we dat nog gezien in de gesciedenis..
|
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben maar een simpele mens, dus misschien begrijp ik het niet. Ik heb gewoon een vraagje voor de mensen die direct in de verdediging schieten als het over migranten of vluchtelingen gaat en beginnen roepen dat er geen enkel bewijs is dat er iets gebeurt is. Waarom pakt die man dat kleine meisje vast? Doet u dat ook tijdens een bezoek aan het zwembad? Is het misschien iets cultureels? Zoals gezegd, ik begrijp het niet.
|
![]() |