![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Nodigden wij die uit die oorlogsvluchtelingen? De taak van de EU bestaat er in om een tijdelijke humanitaire hulp te bieden aan de ECHTE oorlogsvluchtelingen, niet aan dat gespuis dat wat verkrachtertje komt spelen of andere dingen komen eisen of opdringen in de EU, want die zouden beter mee gaan strijden om hun eigen land er terug bovenop te helpen, of heeft u daar geen notie van genomen meneer de viroloog? ![]() Gaat men ze uiteindelijk na de tijdelijke humanitaire hulp nog terug naar hun eigen land krijgen als het daar een beetje opgelost geraakt is? Met welke problemen gaan wij, burgers van de EU, nog allemaal rekening moeten gaan houden, problemen die uiteindelijk eigenlijk de ver van ons bed show zijn. ![]() Wat er nu aan het gebeuren is, is en blijft een walgelijke invasie naar de EU toe. Of zie ik dat weer totaal verkeerd?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2016 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() De blanke ongelovige maakt zich zorgen om de moslim, de moslim verkracht intussen zorgeloos verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Berichtje aan meneer Van Ranst:
Niet de moslimterroristen, maar de mensenrechtenfundamentalisten zijn de grootste bedreiging van onze vrijheden. Wie mensenrechten benadert met religieus fanatisme, verliest de realiteit uit het oog. http://www.elsevier.nl/Nederland/blo...rpageid=158566 Iets teveel door de microscoop zitten turen, wsl. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 februari 2016 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon schandalig hoe Europa "zijn" landen verplicht om zich te laten vollopen met profiteurs, avonturiers, "valse-paspoortigen, godsdienstfreaks die hier hun willetje willen doordringen enz En ja, er zitten ook oorlogsslachtoffers tussen, maar dat zal een flinke minderheid zijn! En ja, je ziet ganse groepen armen en sukkelaars afkomen maar moeten wij hier al de ellende van de wereld (wat ze veelal zelf veroorzaken als land) opvangen, van alles voorzien en voor de rest van hun dagen onderhouden? Neen. En sommigen moeten hun domme "gechokeerde" praat maar achterwege laten. Ze kunnen het ook niet oplossen, maar ze kunnen het wel helpen nog erger maken tot het overal om zeep is!! Zullen de "mensenrechten" straks de mensen allemaal de das omdoen! Het recht/plicht om alles naar de bliksem te laten gaan? Laatst gewijzigd door andev : 8 februari 2016 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Schoenmaker blijf bij je leest - is een Vlaams gezegde.
Tenzij je van job wil veranderen en iemand je een (rode?)partijkaart heeft aangeboden. Een viroloog weet immers ook wel wat bloedarmoede is dacht ik. de stem van 30% vd kiezers als dom appreciëren is 1 ding, er geen rekening mee willen houden is in ieder geval ondemocratisch. Ik weet slechts 1 politicus die ooit gezegd heeft "ik vergeet die mensen niet", en dat was Leterme. De rest, te beginnen met Gijssels en zijn cordon zijn "dispicable". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Schoenmaker blijf bij je leest - is een Vlaams gezegde.
Tenzij je van job wil veranderen en iemand je een (rode?)partijkaart heeft aangeboden. Een viroloog weet immers ook wel wat bloedarmoede is dacht ik. de stem van 30% vd kiezers als dom appreciëren is 1 ding, er geen rekening mee willen houden is in ieder geval ondemocratisch. Ik weet slechts 1 politicus die ooit gezegd heeft "ik vergeet die mensen niet", en dat was Leterme. De rest, te beginnen met Gijssels en zijn cordon zijn "dispicable". |
![]() |
![]() |