![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Zoals u ziet 'brave burgers' u dien meer aan seks te doen. Misschien kan u in de leer gaan bij die zogenaamde 'vluchtelingen'. Maar ach, ik heb de indruk dat velen van ons het al opgegeven hebben en zich er bij neergelegd hebben er immuun voor geworden zijn. Pijnlijk detail is wel dat uw kinderen en kleinkinderen binnenkort nog serieus zullen mogen gaan vechten om van een aangenaam leven te kunnen genieten. ![]() Of slaagt mijn paranoia nu weer op hol ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het niveau van de de immigranten van vandaag gaan we wel terug moeten werken zoals pakweg 500 jaar geleden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Afgestudeerden, werkzoekenden (onze eigen mensen, kinderen/kleinkinderen) die vergeet men denk ik, bij dat soort van verhaaltjes dat we de migratie/migranten zoooo nodig zouden hebben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2016 om 09:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zullen heel wat zwembaden bijgebouwd moeten worden om al die zwembadredders een job te geven.
In Keulen bijv zijn door het schrijnend gebrek aan zwembaden de redders uit pure frustratie moeten beginnen met de mensen te redden aan de Dom en aan het station. Gelukkig is het bijna zomer, en zullen ze als redder aan het strand kunnen fungeren.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U bent toch wel bereid zich collectief te laten vervangen door bruine mensen om uw drie vakanties per jaar veilig te stellen witmans?
Of wilt u soms leven zoals die ellendige armoezaaiers in Oost-Europa die nooit op vakantie gaan? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad de derde wereld staat in la Belgique voor de deur en zal heel het land overspoelen en heel het land naar de afgrond voeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tienermeisje verkracht en levend verbrand in India Dan mogen wij het zo stellen dat we eigenlijk een zalig leventje konden leiden (lijden voor sommigen onder ons) in de Europese landen, wat nu allemaal zal verwoest worden door een troep barbaren. Langs deze weg wilde ik u brave burgers ook waarschuwen voor het volgende op straat: Een (ik denk dat het een Indiër was) komt naar u toe op straat, geeft zich uit als zijnde een dokter in de één of andere sterrenwichelarij, begint u wat lieve woordjes toe te fluisteren (in dat Indische/Engelse taaltje): u bent een lieve mens, u bent een verstandig mens enzv ... Uiteindelijk komt het erop neer dat hij u een foto laat zien van kinderen die in erbarmelijke omstandigheden gehurkt op een zanderig weggetje zitten (Indië?) en om die te 'helpen' mag u een geldelijke gift doen. Ik was eensklaps verdwenen, raar hé? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Het probleem van de verouderende bevolking lost zichzelf op, de samenlevingsproblemen met migranten lijken nooit weg te gaan.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar denkt het beleid dat de bevolking de gemiddelde intelligentie heeft van een pinda. Laat ons even aannemen dat het waar zou zijn, dat migratie nodig is om een werkende bevolking op peil te houden. Dat los je dan niet op wanneer je binnen die migratie niet selecteert op economische bijdrage. Nu is het merendeel van migranten een economische risicofactor, zelfs over generaties heen. Dus een belasting voor de economie en geen meerwaarde. De conclusie kan dan evengoed zijn " migratie moet anders worden ingevuld want de werkende bevolking kan de kost van het huidige systeem niet dragen". Je kunt ook concluderen dat migratie geen antwoord biedt, wel het activeren van de huidige bevolking, minder mensen in uitkeringen, sociale voordelen gekoppeld aan activering. Maar ook, betere begeleiding van kinderen met schooluitval, jongerencriminaliteit, gedetineerden. Meer controle op ouders en hun economische situatie. Er zijn dus veel conclusies mogelijk, maar zeggen dat migratie zoals ze nu is moet, is echt gebakken lucht verkopen wat schandalig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() één voordeel heeft het.
in onze jeugd konden wij ons in de geschiedenislessen eigenlijk nooit een beeld vormen bij zaken als de Vikinging kwamen en onderwierpen heel Europa aan terreur. of de Moren namen het Iberisch schiereiland. of nog de Moren werden teruggeslagen bij Wenen. allemaal kristalheldere zaken voor de jeugd nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() We gaan die mensen sowieso opvangen. En ergens is dat goed.
Niemand hoeft oorlog te ondergaan, dat is niet waarvoor wij geboren zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen !!!!
Dat is een gevaarlijke drogreden !! We zitten in een verkeerde vicieuze cirkel. Altijd maar bevolkingsaangroei, dat is verkeerd. Want als de immigranten van nu ouder worden, dan gaan we nog meer jongeren nodig hebben enz. enz. Exponentieel meer. Er is maar één ding te doen, en dat is door de zure appel bijten. Het bevolkingsaantal langzaam laten dalen, en onderwijl niet teren op meer en meer kinderen of meer en meer jongeren. Ideaal is dat het aantal inwoners in Vlaanderen zou zakken van de nu bijna 6 mio, naar ongeveer 4 mio. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Waarom? Ik pak het nog hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Migratie kan positief zijn, migratie van analfabete islamieten kan en zal nooit positief zijn. Dat werd hier in W-Europa al vijftig jaar bewezen. En nog schijnt men zijn les niet te hebben geleerd.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |