![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten we Salah openbaar stenigen ? | |||
Tuurlijk, tand voor tand, prima funconcept met duidelijke signaalfunctie |
![]() ![]() ![]() |
4 | 100,00% |
Nee niet doen, dan krijgen we de volledige 400 explosies als gevolg ik schijt in mijn broek |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu we blijkbaar een vijand met hun eigen wapens moeten bestrijden, stel ik voor bij wijze van denkoefening, wat denk je ? Kunnen we niet beter Salah openbaar stenigen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom, heeft hij iets haram gedaan?
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Hij heeft nagelaten om ongelovigen te doden en de marteldood in te gaan. Is dat niet haram?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |