![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sp...training.dhtml
[quote] Triatlete Sofie Goos (36) is gisteren op training neergestoken door [b]een onbekende man[quote]. Het incident deed zich voor in Park Spoor Noord in Antwerpen. Goos, die een messteek kreeg in de onderrug en veel bloed verloor, maakte het nieuws zelf bekend via haar Facebookpagina. De dader, een 26-jarige man uit Antwerpen, kon opgepakt worden. Hij verschijnt vandaag voor de onderzoeksrechter. [quote] Zijn naam is onbekend, maar zij leeftijd en woonplaats is wel gekend? Hoe rijm je dat? Hie heeft zijn naam doorstreept op zijn identiteitskaart?
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 16 mei 2016 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar alle waarschijnlijkheid, als men dat zo angstvallig, wil achterhouden die zijn naam zal het er ééntje van een andere origine zijn denk ik.
Het zou niet mogen zijn, maar in tegenwoordige tijden hou ik mijn hart vast als ik een knap vrouwtje zie sporten (lopen) in bepaalde buurten want dan denk ik, dat is het zelf zoeken hé meisje. Niet zolang geleden voorbij het Galgenweel gerend rond een 8u30' 's morgends en ter hoogte van dat asielkamp gelegen naast het in aanbouw zijnde Forensische Psychiatrische Centrum liep een beeldmooi meisje en zag je die bende geilaards die ter hoogte van de bushalte aan de overkant gelegen heftig staan kwijlen, de zever liep gewoon uit hun bakkes zou men in Antwerpen zeggen. ![]() Het is erg aan het worden dat dit zelfs al niet meer zou kunnen. ![]() Een wandelbuurt daar aan het Galgenweel, een sportgebied (zeilen), recreatie en daar gaat men wat gespuis steken???? Goed bezig ![]() Ik ben snel terug huiswaars gereden, weg uit die buurt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In De Standaard spreekt men nu dat het een zot zou betreffen.
Ik weet maar één ding: die halve communicatie maakt het zo "geheimzinnig" dat het meer koren op de molen is, dan mochten de poco's er openlijk over zouden zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als de allahu akbar roepende messentrekker in Duitsland, die gestoord of geestesziek zou zijn en niemand 'n verklaring kon geven voor dat "allahu akbar", had dat blijkbaar voor de lol geroepen.
Bij dit "geval" is leeftijd en woonplaats bekend, maar niemand kent z'n naam. @Universalia: 'n messteek krijgen (of welke andere aanval dan ook) als je aan 't trainen of sporten bent, is NOOIT "zelf" zoeken. Triest dat 't reeds zo ver gekomen is dat mensen zulke dingen denken, zo hard gehersenspoeld zijn dat vrouwen/meisjes op bepaalde plaatsen niet (meer) zouden mogen komen want ze hebben 't dan zèlf gezocht. Omdat politici & politie gefaald hebben om burgers te beschermen en gevaarlijke elementen te verwijderen of weren uit de maatschappij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Politie moet het stellen met de middelen die hen van de politici toebedeeld worden, bijgevolg zijn het enkel de politici die gefaald hebben en rustig verder falen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Karel Martel B;8103497]http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sp...training.dhtml
[quote] Triatlete Sofie Goos (36) is gisteren op training neergestoken door [b]een onbekende man[quote]. Het incident deed zich voor in Park Spoor Noord in Antwerpen. Goos, die een messteek kreeg in de onderrug en veel bloed verloor, maakte het nieuws zelf bekend via haar Facebookpagina. De dader, een 26-jarige man uit Antwerpen, kon opgepakt worden. Hij verschijnt vandaag voor de onderzoeksrechter. Citaat:
afschaffen die pers, want ze is toch niet vrij. Andere in de plaats!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk in't verkeerde vakske ![]() Maar ok , zomaar iemand aanvallen & neersteken ?? Je moet echt wel van lotje tureluut zijn !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Klint natuurlijk niet zo spectaculair en sexy als dat dit het gevolg is van een duistere samenzwering om de afkomst van de man te verbergen, maar de waarheid is vaak minder spectaculair dan de fictie... Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 mei 2016 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() http://3athlon.be/sofie-goos-kijkt-v...-antwerp-70-3/ Laatst gewijzigd door PORSCHE : 17 mei 2016 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() zo zie je maar, niemand ontsnapt er aan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je plaatste trouwens een oude foto, sindsdien is Sofie, euhm ... ferm gegroeid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Eindelijk een bevestiging: volgens HLN (van dinsdag 17 Mei) is het een "dader van Noord-Afrikaanse origine".
IS jihad vermomd als zinloos geweld (de IS had nog maar kort geleden opgeroepen voor exact zo'n zeer individuele, ogenschijnlijk willekeurige aanval Hier is een ander voorbeeld daarvan: http://www.foxnews.com/us/2016/03/18...y-critics.html Laatst gewijzigd door Tempest : 17 mei 2016 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik vind dit artikel niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |