Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 3 mei 2016, 02:27   #1
bedrijven docter
Minister

bedrijven docter's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Thumbs down De geaschiedenis leert ons dat een kruik net zolang te water gaat tot ze barst

Uitdrijving van alle ....................... door Albrecht en Isabella

Idi Amin
Stalin
Mao

stel dat er vreselijke aanslagen komen ,en dat we in Europa niet meer kunnen leven als westerling, dan zal er een partij opstaan met een dictator die per decreet alle moslims (schuldig of onschuldig ) zal uitwijzen.

Waarschijnlijk zal die nieuwe dictator nog een tussenstap nemen en aan de moslims voorstellen dat ze X maand de tijd hebben om het probleem zelf radicaal op te lossen ; of exit.

Getallen hebben geen belang ,na 3 maanden vond je in Spanje en in Oeganda geen enkele persoon ,kat ,muis of hond van de uitgesloten bevolkingsgroep.
Oud 3 mei 2016, 03:36   #2
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Uitdrijving van alle ....................... door Albrecht en Isabella

Idi Amin
Stalin
Mao

stel dat er vreselijke aanslagen komen ,en dat we in Europa niet meer kunnen leven als westerling, dan zal er een partij opstaan met een dictator die per decreet alle moslims (schuldig of onschuldig ) zal uitwijzen.

Waarschijnlijk zal die nieuwe dictator nog een tussenstap nemen en aan de moslims voorstellen dat ze X maand de tijd hebben om het probleem zelf radicaal op te lossen ; of exit.

Getallen hebben geen belang ,na 3 maanden vond je in Spanje en in Oeganda geen enkele persoon ,kat ,muis of hond van de uitgesloten bevolkingsgroep.
Eerst chaos en dan dictatuur ,, ja zou kunnen maar dan gaat het wel rap na elkaar moeten gebeuren ...we zien wel hoe alles evolueert ...maar het evolueert dat voel je wel ....
de vuile muilekoek is offline  
Oud 3 mei 2016, 04:38   #3
bedrijven docter
Minister

Standaard dictaad is de snelste reorganisatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Eerst chaos en dan dictatuur ,, ja zou kunnen maar dan gaat het wel rap na elkaar moeten gebeuren ...we zien wel hoe alles evolueert ...maar het evolueert dat voel je wel ....
Heb het opgezocht ingeval van idi Amin .De geviseerde bevolkingsgroep kreeg 3 maanden de tijd om het land te verlaten. Na de uiterste datum waren al de nog aangetroffen bezittingen ambtshalve verbeurd verklaard (huizen,auto,TV ,radio etc ) en de nog aangetroffen personen vogelvrij.

Hetzelfde in Spanje.

uiterst doeltreffend en veel doeltreffender dan de shoa van Hitler. Want niemand wachtte tot de laatste minuut om zijn bezittingen te verkopen en te vertrekken.

Gevolg : zero overschot niet 1 vond men nog

ik ben geen anti wie dan ook maar als een bezoeker in mijn eigen huis mijn gezinsleden vermoord verkracht etc etc dan ben ik wel tegen hem of haar.

wit,zwart,rood ,groen of geel maakt mij niet uit ,zolang ze bij mij thuis zijn leven ze zoals ik het wil en niet zoals zij het willen.
Oud 3 mei 2016, 05:18   #4
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Allemaal raren praat hoor ik versta er de botten van ,, als ze bij u thuis zijn en ze verkrachten uw vrouw en dochter dan zijt ge ertegen , ja ik zou zeggen gooi ze dan buiten vooraleer ze dat dan doen hé ...dan moet je er niet tegen zij... e?
Oud 3 mei 2016, 05:19   #5
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Allemaal raren praat hoor ik versta er de botten van ,, als ze bij u thuis zijn en ze verkrachten uw vrouw en dochter dan zijt ge ertegen , ja ik zou zeggen gooi ze dan buiten vooraleer ze dat dan doen hé ...dan moet je er niet tegen zij... e?
Oud 3 mei 2016, 05:35   #6
bedrijven docter
Minister

Standaard 1e dictaat

Natuurlijk is het dictaat van uitdrijving de allerlaatste dictaat ,want ik heb niets meer te dicteren want ze zijn er niet meer.

Mijn eerste dictaat als "dictator pol " zou zijn dat alle rassen, geloofovertuigingen, nationaliteiten etc ,dus alle niet belgen of ruimer alle niet Europeanen welkom zijn op voorwaarde dat elke gemeenschap er voor zorgt en verantwoordelijk is voor de veiligheid en zekerheid van de plaatselijke bevolking.

dwz alle gemeenschappen zorgen voor hun eigen politie, gestapo, toeziend gezagsdragers etc die er voor zorgen dat zij niets aan de plaatselijke beolking kunnen doen.

ingeval van overtreding wordt de overtreder crimineel gestraft volgens onze rechtbanken maar ook de gemeenschap betaald een zeer belangrijke schadevergoeding aan staat omdat zij als gemeenschap dit niet heeft voorkomen. en dit telkens keer per keer.

bovendien staat de gemeenschap (Indiërs, joden ,islamieten, etc ) borg in solidum voor haar gemeenschaps leden.

Vergelijk het met ouders en kinderen en onze burgerlijke aansprakelijkheid.

De joodse gemeenschap staat burgerlijk aansprakelijk voor de misdaden die een jood doet tov de oorspronkelijke bevolking.

Ingeval een jood iets doet tegen een andere jood dan wordt dit binnen de joodse gemeenschap geregeld volgens hun eigen wetsregels ,usantien en gewoontes en dit is idem voor alle andere gemeenschappen.

PS Het gaat hier telkens om voorbeelden ,als rasechte Antwerpenaar ben ik opgegroeid met de joden en de Indiërs en kom uit borgerokko .ik ben multicultureel en zeer tolerant opgebracht in een wereldhaven stad.

Zo dit was mijn eerste dictaat.
En zijn er nu nog problemen ?
Oud 3 mei 2016, 06:05   #7
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is het dictaat van uitdrijving de allerlaatste dictaat ,want ik heb niets meer te dicteren want ze zijn er niet meer.

Mijn eerste dictaat als "dictator pol " zou zijn dat alle rassen, geloofovertuigingen, nationaliteiten etc ,dus alle niet belgen of ruimer alle niet Europeanen welkom zijn op voorwaarde dat elke gemeenschap er voor zorgt en verantwoordelijk is voor de veiligheid en zekerheid van de plaatselijke bevolking.

dwz alle gemeenschappen zorgen voor hun eigen politie, gestapo, toeziend gezagsdragers etc die er voor zorgen dat zij niets aan de plaatselijke beolking kunnen doen.

ingeval van overtreding wordt de overtreder crimineel gestraft volgens onze rechtbanken maar ook de gemeenschap betaald een zeer belangrijke schadevergoeding aan staat omdat zij als gemeenschap dit niet heeft voorkomen. en dit telkens keer per keer.

bovendien staat de gemeenschap (Indiërs, joden ,islamieten, etc ) borg in solidum voor haar gemeenschaps leden.

Vergelijk het met ouders en kinderen en onze burgerlijke aansprakelijkheid.

De joodse gemeenschap staat burgerlijk aansprakelijk voor de misdaden die een jood doet tov de oorspronkelijke bevolking.

Ingeval een jood iets doet tegen een andere jood dan wordt dit binnen de joodse gemeenschap geregeld volgens hun eigen wetsregels ,usantien en gewoontes en dit is idem voor alle andere gemeenschappen.

PS Het gaat hier telkens om voorbeelden ,als rasechte Antwerpenaar ben ik opgegroeid met de joden en de Indiërs en kom uit borgerokko .ik ben multicultureel en zeer tolerant opgebracht in een wereldhaven stad.

Zo dit was mijn eerste dictaat.
En zijn er nu nog problemen ?
En wat ga je doen als bijvoorbeeld de wahabieten salafisten een vrouw stenigen wegens overspel, iemand ophangen aan een lantaarnpaal voor een "belediging" van de profeet of Allah?
subocaj is offline  
Oud 3 mei 2016, 06:35   #8
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
En wat ga je doen als bijvoorbeeld de wahabieten salafisten een vrouw stenigen wegens overspel, iemand ophangen aan een lantaarnpaal voor een "belediging" van de profeet of Allah?
Hun eigen wetten, maar hij is er vergeten bij te vernoemen dat allochtonen geen autochtonen kunnen veroordelen met hun eigen allochtonen rechtspraak dat dit dient te gebeuren door het Belgische recht.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 3 mei 2016 om 06:37.
Hoomer is offline  
Oud 3 mei 2016, 08:48   #9
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Geen idee waar je juist naartoe wil maar volgens mij gaan de aandelenkoersen zakken, docter.
Thuleander is offline  
Oud 3 mei 2016, 10:27   #10
bedrijven docter
Minister

Standaard Dictator Pol

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ja ik ben dictator ik dicteer de rest is voor mijn ondergeschikte om dit uit te werken.

vb de buitenlandse rechtbanken mogen geen straffen opleggen die niet in ons strafwetboek staat .Ze mogen dus langere of kortere straffen opleggen of grotere geldsommen want ze moeten reserves aanleggen ,hun gemeenshap staat borg voor haar leden .
Oud 3 mei 2016, 10:28   #11
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Hun eigen wetten, maar hij is er vergeten bij te vernoemen dat allochtonen geen autochtonen kunnen veroordelen met hun eigen allochtonen rechtspraak dat dit dient te gebeuren door het Belgische recht.
Nu wel ,als ik het eerste dictaat heb uitgeschreven kan het
Oud 3 mei 2016, 10:29   #12
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Geen idee waar je juist naartoe wil maar volgens mij gaan de aandelenkoersen zakken, docter.
Is maar een rollen spel ,geen trollenspel
Oud 3 mei 2016, 10:43   #13
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tot welke gemeenschap behoort een Joodse Indiër, of een islamitische Fransman, of een Duitse Boedhist, of een agnost met chinese moeder en Argentijnse vader, of een blauwe Troll die gelooft in Sneeuwwitje maar aangevallen wordt door een van die vervelende zeven dwergen?
Tashunka is offline  
Oud 3 mei 2016, 13:09   #14
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Tot welke gemeenschap behoort een Joodse Indiër, of een islamitische Fransman, of een Duitse Boedhist, of een agnost met chinese moeder en Argentijnse vader, of een blauwe Troll die gelooft in Sneeuwwitje maar aangevallen wordt door een van die vervelende zeven dwergen?
waren afzonderlijke groepen (disjunctie ) elke groep is een aparte gemeenschap en staat dus in voor zijn gemeenschapslieden.
Oud 3 mei 2016, 13:25   #15
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heb het opgezocht ingeval van idi Amin .De geviseerde bevolkingsgroep kreeg 3 maanden de tijd om het land te verlaten. Na de uiterste datum waren al de nog aangetroffen bezittingen ambtshalve verbeurd verklaard (huizen,auto,TV ,radio etc ) en de nog aangetroffen personen vogelvrij.

Hetzelfde in Spanje.

uiterst doeltreffend en veel doeltreffender dan de shoa van Hitler. Want niemand wachtte tot de laatste minuut om zijn bezittingen te verkopen en te vertrekken.

Gevolg : zero overschot niet 1 vond men nog

ik ben geen anti wie dan ook maar als een bezoeker in mijn eigen huis mijn gezinsleden vermoord verkracht etc etc dan ben ik wel tegen hem of haar.

wit,zwart,rood ,groen of geel maakt mij niet uit ,zolang ze bij mij thuis zijn leven ze zoals ik het wil en niet zoals zij het willen.
oeganda... huizen,auto,TV ,radio ??
Mindset is offline  
Oud 3 mei 2016, 19:51   #16
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
oeganda... huizen,auto,TV ,radio ??
Ja de j..............den hadden dit daarom wou hij het afpakken
Oud 4 mei 2016, 00:01   #17
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ja perfect, klopt als een bus, misschien krijgt of Frankrijk of Duitsland binnen 18,1888 jaar

1. een echte nieuwe ANTI ISLAM FUHRER of Partijtje die opeens de macht overneemt,

via deze methodes:

2. of via een nette nationale democratische meerderheid a la Adolf Hitler 1933

3. of een militaire/ politie coup mbv delen van het extreem rechtse parlement na korte blanke binnenlandse burgeroorlog.

Ja, wat moet gebeuren zal ook gebeuren, legde een flink uitgenaaide surinaamse hindoesletje mij ooit uit en zij heeft gelijk. En dit noemen Hindoes dus je eigen vervloekte karma, waar geen ontsnappen aan mogelijk is, karma is onverbiddelijk.

Reken uit hoe slecht het Collectieve karma nu is van Allahtonen in Europa sedert hun massa invasie hier vanaf jaren '50???

sorry moslims, dikke bult, eigen schuld als dit doemscenario zich zal voordoen in HOOG BBB Arisch Europa binnen 18,1888 jaar tijd.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be