|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  6 mei 2016, 05:59 | #1 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |  'Belg worden is nu te goedkoop' BRON Citaat: 
 Ik hoop dat er aan Belg kunnen worden een deftige screening vooraf gaat, I doubt it.  Landverhuizers uit landen waar men van weet dat ze niet zuiver op de graat qua terrorisme hoog in het vaandel te dragen zouden de kans niet mogen krijgen om 'Belg' te kunnen worden. Ik vind zelfs 450€ nog te weinig. Start alvast met een 5000€  
				__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | |
|   |   | 
|  6 mei 2016, 06:54 | #2 | 
| Banneling Geregistreerd: 30 juni 2014 
				 |   Voil�*    ...  dat ook    ,, waarom ons  altijd verder   verlagen     en ons bestaande   burgerij  , ons land, ons verworvenheden ,ons grondgebied ,   alles  die redelijk goed is en op poten staat   ....lichtzinnig   zijn en aan een ordinaire      uitverkoop  gaan doen?        neen   dit is  helemaal foutief !    er moet verdediging  komen , want  wij zijn geen "sletten "  die goedkoop  in aanbieding  op straat te koop aangeboden worden...      kordaat & eerlijk. Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 6 mei 2016 om 06:54. | 
|   |   | 
|  6 mei 2016, 07:06 | #3 | 
| Banneling Geregistreerd: 30 juni 2014 
				 |   Ik zou hartelijk       oproepen aan alle zuiver van geest Westerse  kordate  & eerlijke  mensen onder ons.... die het Westen  zoals het al 65 jaar lang gaande was  kennen  en gekend hebben ,  en dat is  ; open ,vrij,  leefbaar ,en goed  zonder oorlog    , willen oproepen   zet jullie schrap  blijf alert   en verdedig  zonder pardon  DE VRIJHEID  laat daar niets maar dan ook niks in tussen komen .  Want  ze hebben ervoor gestreden  met een 2e wereldoorlog    !  velen zijn het echt vergeten! En laat jullie niet leiden door domme of slechte of onbekwame politici , wel door gezond en eerlijke mensen die aan nieuwe politiek willen gaan doen eerlijk & kordate zaken doen , dat gaat onze wereld redding moeten worden. Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 6 mei 2016 om 07:10. | 
|   |   | 
|  7 mei 2016, 11:47 | #4 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 18 april 2006 
				 |   | 
|   |   | 
|  10 mei 2016, 09:07 | #5 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  9 december 2010 
				 |   Citaat: 
 Laatst gewijzigd door zonbron : 10 mei 2016 om 09:11. | |
|   |   |