![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Ik ben van mening dat met daar in 'Kabinet Geens' de boel kort en klein te gaan slagen ze zich niet echt populair gemaakt hebben. Een discussie voeren blijkt niet tot hun mogelijkheden te behoren. Bij mij kregen die allemaal hun C4 en draaiden ze op voor de kosten van de vernielingen die ze aangebracht hebben. Laat mij dit besluiten met een zin die naar alle waarschijnlijkheid nagels met koppen zal slagen. Wie bij den hond slaapt, krijgt van zen vlooien! Dat hadden ze anders moeten aanpakken ... p.s. De Franse president had daar gelijk in, dat het stakingsrecht bestaat, no problem maar als er een probleem is dat zich opdringt dan moet men daar in discussie kunnen over treden en niet alles beginnen kapotslagen en vernielen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 mei 2016 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog geen akkoord met cipiers: ‘We zitten met gigantisch probleem’
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd om "Justitie" te regionaliseren.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn opgejut door de PS omdat ze iets meer moeten werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spreekt voor zich dat de vandalen en hun kornuiten de kosten zullen vergoeden. Door hun criminele feiten in vakbondskledij worden ze buiten het syndicaat gezet. Ze krijgen een strafblad en ze worden op staande voet ontslagen. Mogelijk stelt hun werkgever zich ook burgerlijke partij om een vergoeding af te dwingen voor geleden imagoschade.
De ironie is dat deze vandalen bij veroordeling de werklast bij de niet-betrokken cipiers verder verhogen. De oplossing die zich opdringt is dat de gevangen de rol van de cipiers overnemen en vice versa.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VRT beelden die ik heb gezien tonen dat weinig cipiers die actie ondernemen om het geweld van de meute niet te laten escaleren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De feiten spreken voor zich.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag over regionaliseren van Justitie niet eens nagedacht worden? De huidige chaos veroorzaakt door die balorige francofone cipiers geeft daar aanleiding toe. De Vlaamse cipiers gaan akkoord met de voorstellen van Geens, de francootjes vallen nog liever dood. Dit is maar een zoveelste feit dat aantoont hoe diep de kloof tussen de twee in België levende naties is. Met mijn excuses t.a.v. de Duitsers die door de strapatsen van het Verdrag van Versailles in het megalomane Belgique terecht kwamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent hier nieuw zeker?
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Of de mensen die kunnen tappen vanachter de bar worden gesmeten. Wat anders is de vakbond dan een legale prive-militie?
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Gij hebt precies ook nog nooit een geschiedenisboek gelezen over het verleden van de oostkantons. Zoek eens naar het grondgebied van het hertogdom Limburg, jarenlang Brabants gebied. Laatst gewijzigd door pajoske : 17 mei 2016 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Misschien verwart hij met de Hutus en de Tutsis?
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand van de Duitstaligen zat in de Duitstalige gemeenten na WO I te wachten op een "terugkeer" naar België. Daarom ook haalde de Duitse partij in het interbellum ronduit monsterscores.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() Het hele cipiersverhaal heeft toch wel een déj�* vu gehalte... aan 1 kant van de taalgrens is alles al lang in orde, aan de andere kant hebben ze jarenlang geweigerd om aanpassingen te maken, en zullen ze hier uiteindelijk weer voor beloond worden.
Edit: typo Laatst gewijzigd door Zoom : 17 mei 2016 om 23:31. |
![]() |
![]() |