![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Panne !!!!!!! maandelijks uren !!!!!!! 102 euro maandelijks betalen voor 1 digitaal TV & internet ..... buik vol . Telenet geen haar beter .... ik haat België .
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
helemaal niet .... slecht land .... niks werk hier naar behoren...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 25 mei 2016 om 19:58. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Staatssecretaris
|
Netflix nemen
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Voor wat betreft PC en TV ben ik een leek. Ben al content dat ik mezelf een beetje kan behelpen. Voor wat betreft TV heb ik een schotel. Voor al de rest dus Telenet. Die schotel had ik genomen omdat ik dikwijls langere tijd op camping verbleef. Tot er op zeker moment ik er geen beeld meer kreeg. Meteen ook de reden waarom ik het campingleven heb stopgezet. Maar de Nederlanders hebben natuurlijk een beter systeem. Een soort strijkijzer op een paaltje en zij hadden overal schitterend beeld. Geen enkel probleem over heel de camping dus. En......de Belgskes maar sukkelen! Bovendien zit TV-Vlaanderen in het Groot-Hertogdom met haar maatschappelijk zetel. De Belgische centen verdwijnen dus naar Luxemburg. Als je een probleem hebt krijg je ook de uitleg in het Frans. Niks Nederlands dus. Aan de Belgische taalwetgeving vegen ze dus glansrijk hun voeten. Maar dat is België nietwaar? We zijn dat gewend. Alles mooi op papier maar.....de realiteit. Voor PC en telefoon heb ik dus Telenet. Op zeker ogenblik een prul stuk van de aansluiting. Gebeld en een paar maal een kwartuur naar Mozart geluisterd in D-groot! Uiteindelijk kwam er een technieker na 18 uur die op terugweg was naar huis Hij woonde 3 km van mij af. Beetje prutsen (5 minuutjes?) en het was gefikst! Ondertussen kreeg hij wel telefoon. Een buur van mij had ook problemen. Of hij dat nog even wou meepikken? Goed dus. Ik was tevreden voor de service. Een paar dagen toch. Want toen manifesteerden zich problemen aan de aansluiting buiten. En die tevredenheid was reeds vroeger om zeep. Ik kreeg de rekening. Iets van een dikke twintig euro voor het apparaatje dat stuk was en 75 euro verplaatsingskost. En wat nog erger was is het feit dat die buurman ook 75 euro verplaatsingskost aan zijn broek gesmeerd kreeg. 150 euro dus opdat de technieker na zijn uren terug thuis zou geraken. (afstand 3 km dus) Het leek en het lijkt mij een beetje van het goede te veel. Hun apparaatje dat stuk ging betalen (2 maand nadien opnieuw!) en een fikse rekening er bovenop om naar Mozart in D-groot teveel te hebben geluisterd. Ze zijn verdorie duurder dan SABAM! Zijn die Nederlanders gelukkige mensen. Zeker op dit terrein. Als je onze bevindingen vertelt dan lachen die zich zelfs een breuk. En wij maar dokken!!!! En.......pour les flamands la même sauce! Ze tellen in La Grande Duché uitsluitend geld in het Frans. Of wie denkt anders? En wij dus maar oorlog voeren.....in Voeren. De veertigjarige oorlog. Laatst gewijzigd door werkman : 27 mei 2016 om 08:16. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
SCARLET: 1 Digitale TV, internet, vaste telefoon + GSM (enkel verbruik betalen).
Vast bedrag= 39 euro. In de praktijk komt het er op neer dat ik maandelijks totaal gemiddeld tussen de 60 en 75 euro inclusief BTW moet betalen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
.
Laatst gewijzigd door pajoske : 27 mei 2016 om 08:32. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben heel tevreden over Telenet, (bijna) nooit ambras (en als er al iets was stonden ze er dezelfde dag om het op te lossen) en supersnel.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Minister-President
|
Telenet afgevoerd wegens te duur
Wok afgevoerd omdat madam haar favoriete programma's niet kan missen als het regent Nu tevreden Scarlet-gebruiker |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En ik ben jaloers! Want ik krijg madam op mijn donder als het regent. En als het dondert zeker. Dan wordt haar gezicht nog onweerachtiger. Laatst gewijzigd door werkman : 27 mei 2016 om 09:25. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Piano Sonata nr 18?
|