![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Op vraag van een vermaard forumlid open ik een draad waarin we het kunnen hebben over hoe Vlaanderen eruit zal zien in 2050.
Ik geef bij wijze van aftrap een kort, onvolledig verhaaltje: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En 't "Theofranckenplein" zal uiteraard ook 'n wat meer exotische monoculturele naam hebben.
Al Murabbae? Vlaanderen moet uiteraard al Falandraz worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is ook logisch dat nadat Vlaanderen onafhankelijk wordt de moeders & vaders van die onafhankelijkheid herdacht zullen worden in de straatnamen. Maar hoe gaat het verhaal verder? Ik zelf heb om eerlijk te zijn geen flauw idee. Iedereen die een mening of een bekommernis kwijt wil over de toekomst van Vlaanderen kan het verdere verloop een eigen draai geven. Of met iets totaal anders op de proppen komen. Zoals wanneer je bijvoorbeeld liever niet wilt dat Vlaanderen onafhankelijk wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Google ik dus die naam (ja ik ben zo). Één hit: een andere post van jou
![]() Computer says: container ship. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al Murabbae = (gewoon) plein in ' t Arabiers. Exotisch monocultureel dus. Maar jij gaat er vanuit dat Homans & Francken (NVA) de vader(s) & moeder(s) van 'n onafhankelijk Vlaanderen zullen zijn? Sta me toe; 😅
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 november 2016 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij smijten ze de nv a vlag naar beneden
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goede omschrijving voor enkele steeds grote wordende vlekken op de kaart van Europa. Citaat:
Bovendien: ik denk dat de Theo een survivor is en een meester in het bespelen van de nieuwe media, wiens politieke carrière langer gaat meegaan dan de NVA, en ik sluit niet uit dat hij ooit mee aan de wieg gaat staan van een onafhankelijk Vlaanderen. De gemiddelde Vlaming is gevoelig voor een bepaald soort symboolpolitiek. Ze zien graag iemand keihard hun best doet om te roeien met de schuimspaan die ze hebben zonder de zin of onzin van de spelregels in vraag te stellen. Dit heeft Maggie een monsterscore aan voorkeurstemmen opgeleverd en ik verwacht voor Theo hetzelfde. Ik ga echter niet voor hem stemmen. Ik heb liever een soort van Viktor Orban die zelf de regels bepaalt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk ik nu spontaan aan die buiten gesjotte Mechelse mazo-juge van lang geleden???
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Aan het trottoir voor de toren stopt een zwarte glanzende Mercedes. De chauffeur stapt uit en opent de deur voor de heer El Chakraoui, de nieuwverkozen burgemeester van Antwerpen. De regen druppelt op zijn gezicht en met een grimas kijkt hij even op naar de toren. Vandaag zal hij een 'gevecht' moeten leveren tegen het monster dat hier huist om zoveel mogelijk punten van zijn programma gerealiseerd te krijgen. Gelukkig is hij deze morgen nog naar de kickbokstraining geweest om zijn spieren op te warmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 2050 is Vlaanderen niet meer dan een ondiepe zee met een paar eilanden.
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 2016 daarentegen:
Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, daar zullen strenge regels over gemaakt worden, door het Vlaamse zeekabinet.
![]() |
![]() |