![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Traditioneel gaat het in de media de eerste weken na een Amerikaanse presidentsverkiezing steevast over hertellingen.
Vandaag is dat dus niet anders. Maar daar gaat het hier dus niet over. "Waarom begin je er dan je draad mee?", zullen velen zich afvragen. En dan moet ik toegeven dat ik dat eigenlijk zelf ook niet weet maar het is al te laat nu. Soit; wanneer heb jij voor het laatst nog eens iets herteld? En wat? En waarom? En...?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hertelling in Amerika:
Het campagneteam van Hillary Clinton voegt zich bij het verzoek tot hertelling van de stemmen in de staat Wisconsin. Die hertelling is aangevraagd door de Groene Partij, die stelt dat er opvallende afwijkingen te zien zijn in de uitslagen van de staat. De winnaar van de Amerikaanse presidentsverkiezingen, Donald Trump, kreeg in Wisconsin iets meer stemmen dan Clinton. De Groene presidentskandidaat Jill Stein heeft aanwijzingen dat er in Wisconsin wel is gefraudeerd met stemcomputers. In kiesdistricten waar die zijn gebruikt, deed Trump het aanzienlijk beter dan Clinton, vergeleken met districten waar mensen hun stem uitbrachten met een potlood. ![]()
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 27 november 2016 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb net nog proberen te hertellen hoeveel klontjes suiker ik in mijn koffie gegooid had. Ik vond dat de koffie te zoet smaakte. Wegens een slecht functionerend ochtendkortetermijngeheugen weet ik namelijk niet hoeveel klontjes ik gebruikt heb.
Het hertellen is dus niet gelukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.conrad.be/ce/nl/product/1...omSuggest=true Mocht dit ontoereikend blijken kunnen eventueel nog electronische oplossingen (misschien een Arduino-gebaseerde suikerklontjes-teller met sirene en alarmlamp) overwogen worden. Ondergetekende moet toegeven dat het nog steeds mogelijk is dergelijke telsystemen ergens "zoek" te leggen zodat ze niet beschikbaar zijn op cruciale koffiemomenten..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook na het tellen van de prijzen (Hertelling) die de film Her kreeg, bleef twijfel ontstaan of de Oscar voor beste film wel terecht was en is besloten tot een herHertelling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() schaapjes tellen
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik tel steeds weer opnieuw mijn geld en tot mijn grote verbazing wordt het langzamerhand steeds wat minder.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Donald Trump claimt dat tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen miljoenen mensen illegaal hun stem hebben uitgebracht. Volgens hem zou hij ook in absolute aantallen meer stemmen hebben gekregen dan zijn rivale Hillary Clinton als "de miljoenen illegaal uitgebrachte stemmen niet mee worden geteld".
Waar en hoe die miljoenen illegale stemmen dan zouden zijn uitgebracht, vermeldt Trump er niet bij. Hij reageert met zijn tweet op een hertelling in Wisconsin en de voorsprong van Clinton in het absolute aantal stemmen. http://nos.nl/artikel/2145393-trump-...tgebracht.html
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() heb aan de hand vd lijst 'nieuwe berichten' eens proberen tellen hoeveel posts hier nu eigenlijk al gedaan zijn op dit forum, maar telkens ik goed en wel bezig was, veranderde de lijst door nieuwe posts of kreeg ik een gateway 504
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met mijn post is er al weer eentje bij.
![]() |