![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Op 5 november aanstaande komt Filip Dewinter terug naar z'n geboortestad voor een meeting georganiseerd door de Vlaams Blok Jongeren van Brugge.
De meeting gaat door in Zaal van Volden, in de Bouveriestraat (Dumerypleintje) te Brugge. Nadien is er nog een kroegentocht in de binnenstad olv de nieuwe plaatselijke VBJ-voorzitter Tom Vandendriessche. Met deze meeting zal VBJ in Brugge de politieke jongerenwerking volledig gaan domineren. Alle geïnteresseerde jongeren welkom! |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tja in het verleden hebben we jullie in Brugge klein gekregen dus zie ik niet in waarom dat nu niet weer het geval zou kunnen zijn en gezien Tom een goede vriend is van ons willen we indien nodig wel een extra efforke doen. ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 17 oktober 2004 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De LSP heeft niet eens een werking in Brugge, laat staan een jongerenwerking! ![]() De VBJ daarentegen bestaat er al zeer lang en groeit nog aan. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja we zijn jullie niet gevolgd in de Brugse riolen. Wat jullie daar doen interesseert ons minder.
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk, Tom verdient zeker steun in deze. Jammer genoeg is het tegelijkertijd NSV-NJSV-café in de Beest (officiëel de Leeuw van Vlaanderen, Jezuïetenrui 1, 2000 Antwerpen)... Laatst gewijzigd door N.J.S.V. Antwerpen : 17 oktober 2004 om 16:07. |
||
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Achteraf ne pensenkermis georganiseerd?
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() vroeger had je nog de lsp-band... daar kwam nog iets van muziek uit !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() alle VB-jongeren bijeen, da zal er nogal stuiven: samen gezellig ongenoegde brieven schrijven over twee-talige bordjes.
||
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() c'est tout ?! jusbou ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() mais ben oui(il faut dire que t'avais bien raison), et en plus, j'avais rien raisonnable �* dire sur un tèl sujet.
c'est pas un sujet, c'est une annonce, sans opinion, qu'est-ce qu'il me faut dire?: ouaaaaaaaaaais, chouette,j'arrive, j'y seras sur mon 31, bon chance, j'te souhaites beaucoup de bonheur.???
Laatst gewijzigd door jusbou : 17 oktober 2004 om 21:09. |
||
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() wil je hem daar dan ook houden aub?
als hij mag blijven wandel ik met hem - hand in hand - van antwerpen naar brugge in zijn teergeliefde vlaanderenland (brabant ligt hem toch niet zo). zijn we hier in antwerpen toch alvast verlost van één iemand die van onze belastingcenten leeft. Citaat:
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|