![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 6 januari 2017 om 03:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad......dat heet "concurrentie"
Ik moet toegeven dat ik Zoomit (zichtbaar via mijn bank-applicatie)eigenlijk niet meer zou willen missen... Ik vind het "hemeltergend" dat het sociaal bureau van mijn huidige werkgever nog werkt met slakkenpost en dode bomen.(na bij vorige werkgever zowat 7 jaar zelfs al mijn loonuittreksels etc via een electronische applicatie te hebben opgehaald)....het is een stap terug.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 januari 2017 om 06:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik wil geen van beiden.
Er moet geen vijfendertigste partij bij mijn financiën betrokken zijn. Het is al spijtig dat we verplicht worden een bank te gebruiken.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuur mij maar een papieren rekening die ik moet betalen. Men plant nog alle dagen nieuwe bomen en ik hou het overzicht van wat er binnen komt en buiten gaat. De post moet trouwens ook werk hebben of we draaien voor werkloze postbedienden ook nog op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Mijn loonstroken krijg ik via een digitaal loket. Super handig. Altijd alles bij de hand en geen klasseurs meer nodig.
Ik zou ook niet meer zonder zoomit kunnen. Spaart moeite en tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed gezien. Welke strijd wordt hier geleverd?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DOCCLE vs ZOOMIT
Ik heb een Doccle-account aangemaakt en aan die Doccle-account heb ik m'n Telenet-account verbonden. Op die manier zijn de Telenet-facturen raadpleegbaar via Doccle. Diezelfde Telenet-facturen blijven wel binnenkomen via Zoomit en ook de betalingen gebeuren nog altijd via Zoomit. Om te kunnen betalen via Doccle moet eerst de lijn tussen Telenet en Zoomit doorgeknipt worden. Dat kan via Doccle. Kies daar om de facturen enkel nog via Doccle te krijgen en klaar. De factuur zal dan niet meer opgestuurd worden via Zoomit. BRON
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 10 januari 2017 om 01:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De domeinnaam doccle.be staat op naam van Acerta.
De domeinnaam zoomit.be staat op naam van Isabel. Acerta is een HR-dienstengroep:
Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 10 januari 2017 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij zoals u weet best vergissen maar ik dacht dat u toch best even oplet met dat opgedrongen Zoomit gedoe.
Dat weet u te vertellen of u nog betalingen moet afwerken en wil dat zelfs met enige graagte voor u doen. Pijnlijk detail is dat ik daar totaal geen boodschap aan heb en ik dat zelf liever in de hand heb. Dus moet je al opletten dat je dat niet gaat instellen want dan betaal je die rekening twee keer. Ik heb de bank er al willen over aanschrijven dat ik geen boodschap heb aan die 'diensten'. Zoomit/Doccle get lost in space!!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geheel onverwacht wordt de betalingswijze aangeboden binnen je online bankieren toepassing. Toch iets om over na te denken. Waarom deze redelijk agressieve handelswijze? Komt wel meer voor binnen de ICT wereld. Neem bijvoorbeeld de extreem opdingere installatie van windows 10 boven een windows 7 syteem. Het moet zijn dat er heel wat van afhangt, nietwaar. De vraag zou dan kunnen zijn, wat hangt er juist vanaf? Hoe zit het juist met die fintech?
![]() |