![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Overweegt u om te emigreren? | |||
Ik blijf hoedanook |
![]() ![]() ![]() |
7 | 38,89% |
Als hier oorlog komt of de islam het pleit wint ben ik hier weg |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Ik ben bezig mijn emigratie voor te bereiden |
![]() ![]() ![]() |
8 | 44,44% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Emigratie is hot!
Dat zijn de letterlijke woorden van iemand van een emigratiebureau in Nederland. Op het NOS journaal eergisteren. Steeds meer Nederlanders willen Nederland verlaten en emigreren. Naar Canada en Australie vooral. De reden waarom deze hoofdzakelijk jonge mensen weg willen? - Pim Fortuyn - Theo Van Gogh - verschillende keren zonder reden ineengeslagen door Marokkanen - Nederland overvol Men laat dus niet enkel Nederland achter zich, men ziet het niet meer zitten in Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Emigratie is hot, omdat de mentaliteit in de GEHELE nederlandse (alsook de Belgische) bevolking is verrot. Dit kan je niet enkel in de schoenen van migranten schuiven, maar net zo goed is dit te wijten aan de individualisering, de materialistische consumptiemaatschappij, die de ooit zo gezellige lage landen van binnenuit doet afsteven op een "ieder zijn eigen eilandjes"-mentaliteit. Binnen dit en 5 jaar ben ik hier ook weg. Het wordt hier steeds killer, afstandelijker en opgefokter! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 8 november 2004 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Skill Effect, op het moment we onze kans zien, zijn we hier ook weg.
Kwestie, om van de rotte politiek en rot belastingssysteem hier af te zijn. Scandinavië heeft hogere belastingen, maar wel een eerlijk en werkend sociaal systeem. Nieuw Zeeland kan ons ook wel bekoren. Ze hebben recentelijk grote hervormingen doorgevoerd in het ambtetantenarenkorps, en hebben een strikte, eerlijke immigratiepolitiek.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik merk inderdaad in mijn omgeving ook op dat er velen zijn die hier weg willen. Om veel verschillende redenen. Of deze mensen echter daadwerkelijk de stap naar een ander land zetten is minder vanzelfsprekend als erover nadenken. Ik ben mijn verhuis aan het voorbereiden, en dat kost meer tijd en moeite dan je in eerste instantie zou denken. Maar gelukkig, moest ik verhuisd zijn, blijf ik met regelmaat dit forum bezoeken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe komen jullie eigenlijk op het idee dat ze daar in het buitenland zitten te wachten op Belgische migranten met hun eeuwig gezaag?
![]() ___________________ Uit pieteit voor Arafat gaat Israel 10 dagen lang geen Palestijnen doden. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 3123 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het buitenland, en dan een Turkse buurman. Hopen dat die kerel van dezelfde mening is als ik, en even goed de handen uit de mouwen steekt om een mooi en zinvol bestaan op te bouwen.
En Fippend Rund, de Scandinavische landen vragen voor migranten, Bij voorkeur Vlamingen of Nederlanders. Omdat die hun taalvaardigheid, opleidingsniveau en werklust nog compatibel is met wat de eisen voor immigratie zijn. Je moet wel voldoen aan de eisen, ,anders krijg je kaartje retour. langs de andere kant, voldoe je aan de eisen, dan kan je royale steun krijgen om je ding te doen.Maar geld, dat moet je zelf verdienen/hebben.