![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat was eigenlijk vroeger beter?
En waarom hebben ze het verslechterd? Ik vond de muziek vroeger beter, en dat vond ik al toen ik zelf nog piep jong was, in de jaren 80. Ik heb zo het gevoel dat de vorige generaties er in snel tempo de mooie melodieën door gejaagd hebben een het nu voor muzikanten moeilijk is nog met iets origineel op de proppen te komen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik herinner me (en huiver); DuranDuran, Kayagoogoo, Frankie goes to Hollywood, Wham, Spandau Ballet, Dead or Alive, Cock Robin, Bros en andere Rick Ashley's... Voor goeie muziek moest je al snel naar een goeie platenzaak en dat betekende vanuit de diepe Kempen een trektocht naar -godbetert- Antwerpen. Toendertijd was dat het equivalent van een hedendaagse voettocht naar Mordor. Leuke tijd wel, de jaren 80. Ik heb me destijds rot geamuseerd, maar niet met de muziek die toendertijd populair was... Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Omdat hij zijn gitaar niet kon stemmen of wat bedoel je? Luister eens, als je nu de gemiddelde gitaarwinkel binnen stapt dan is de kans groot dat er een ventje van 12 jaar een gitaar uitprobeert en al doende Hendrix naar de vuilbak speelt. Alleszins, toen ik jong was luisterde ik naar Black Sabbath en Motorhead. Ik ben 55 nu, en ik luister naar Black Sabbath en Motorhead. Ok, soms ook wat Thin Lizzy en Blue Oyster Cult.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, als je over BOC begint hoor je heel dikwijls 'huh?' 'Wie?'
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ge niet de verkeerdste zijt moogt ge zelf kiezen. Is het overigens toeval dat net op het moment dat ik jou post las het hier terug begon te regenen? Ik denk het niet eh?
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ritme van de maatschappij vond ik vroeger ook beter.
De kutliberalen met hun kutglobalisering hebben dat naar de knoppen geholpen
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik er nu nog niets van ken dan kan ik beter stoppen, dat is juist.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kinderen zijn oprecht en integer tegenover elkaar.
Die zijn zoals ze zijn en gedragen zich niet anders. Van zodra ge volwassen zijt moet ge komedie beginnen spelen. En heel uw volwassen leven moet ge die komedie spelen. Ge hebt als volwassene 2 keuzes: meedoen met de grote mensen poppenkast of sociale uitsluiting. Laatst gewijzigd door Thuleander : 1 maart 2017 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel af en toe komen er eens naar Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn we over het hoogtepunt heen en krijgen we het iets minder goed. Voor velen is dat niet verteetbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Geen toeval , de muziekgoden waren zo geshockeerd dat ze begonnen te kotsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kweekgedrag van de allahtoon heeft daar veel mee te maken, maar dat is niet politiek correct. De economie is ingesteld op een immer groeiende wereldbevolking om zo de inflatie in de hand te werken. Minder kweken en heel hun spelletje stort in, maar de allahtoon is te stom om dat te begrijpen.
![]() |
#15 |
|
![]() Er is trouwens een retrostijl ontstaan gebaseerd op de commerciële muziek van de jaren '80.
Niet echt mijn ding tenzij voor eventjes in de auto. https://www.youtube.com/watch?v=Z1oB2EDu5XA |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel zo dat je nu veel gemakkelijker en meer goeie muziek van vroeger (voor mij is dat 60-en-70-er jaren) kan vinden. In de 70'er jaren ging ik nog blaadjes met songteksten kópen ! Op de radio had je misschien 2 uur per week goede muziek, tenzij op onmogelijke nachtelijke uren, en op de TV nog erger. Bootlegs van concerten waren af en toe verkrijgbaar in de lokale shop. Nu vind je hele concerten, onuitgezonden clips en documentaires uit die tijd op youtube en aanverwante sites. Daar konden we 40 jaar geleden alleen maar van dromen. En wie moet nu nog zoeken voor een songtekst ? (Laat staan betalen)
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 maart 2017 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Als alles zomaar gratis en onbeperkt beschikbaar is, verliest het ook aan waarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 maart 2017 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() De straten lopen vol vreemdelingen die je aankijken vol haat en met vraagtekens en ogen gelijk nen dooie vis ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |