![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() van welke forummer weet u dat ze wel 'nooit/uitzonderlijk/occasioneel/vaak/all the fucking time/voortaan nooit meer of buiten'
op het rode driehoekje duwen? post hier uw suggesties! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 15 maart 2018 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AJ die probeerde elke dag bij mij, het is nooit gelukt. ik heb al een jaar of 6 geen enkel strafpunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() zeg niet 'gij achterlijke zotte trut' maar zeg 'uw boute stelling neigt ernaar me te doen denken dat er mogelijk iets scheelt met uw geestelijke gezondheid'
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 15 maart 2018 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is dus nog geen uitsluitsel over de formulering "als u X meent te moeten zeggen dan zou ik u een Y noemen" waarbij Y dan de zotte trut zou kunnen zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 keer persoonlijke aanval 4 BP
2 keer schelden naar telkens 2BP 3 keer in verkeerd forum, telkens 1BP |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Vind "zotte trut" meer to the point en bijgevolg begrijpelijker. Zeker om iemand met een inteelt-IQ aan te spreken, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kreeg voor 'vermeend schelden' (het is nog steeds in dispuut) 4 bp of hangt die 2 of 4 toch ergens samen met de kwaliteit of intensiteit van het schelden? dan zou het terecht kunnen zijn ... qua doel, intensiteit en gemeendheid vh schelden zat ik mogelijk wel aan 9 in een schaal op 10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dat lijkt me ook makkelijker voor zo'n mod, die kan dan ff kijken of t al dan niet terecht is en voort ipv een heel proza door te moeten met dezelfde inhoudelijke boodschap uiteindelijk. mja de mods moeten mij maar laten weten hoe ze t willen hoor, dat ik iemand kort en bondig de huid vol scheld of dat ik t prozaisch doe met hetzelfde resultaat maar formeel in overeenstemming met het reglement ... mijn probleem niet, ik kan allebei wel aan. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net even gecontroleerd. Ik heb 2 meldingen van PA drukken in de lijst zitten. Van 2012 en 2013... 0 BP
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() leef u toch eens uit af en toe! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 15 maart 2018 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is niet alsof ik blad voor de mond neem.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het PAARDje waarover gesproken wordt in deze draad is wel even stil.
Misschien een huwelijk aan't consumeren?
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BP gekregen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben hier tot op heden nog maar 1 keer aangesproken door de moderatie maar of dat nu een waarschuwing of banpunt of nog iets anders was weet ik niet meer.
Ik was een draad begonnen over een Hollandse exhibitionist die hier foto's kwam posten van zijn spel in een strak fietspakje en als uitvlucht voor zijn exhibitionisme zijn onklopbare gevechtshouding gebruikte. Hij kon foto's posten wat-ie wou maar als ik er een draad over begon om het aan te klagen werd ik op mijn vingers getikt. Soit, verder nooit geen ambras met de moderatie gehad hier. En nadien (of voordien) ook nooit meer op het rode driehoekje geduwd.