![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nummer één Halep breekt de ban en wint na spannende finale op Roland Garros haar allereerste Grand Slam
Citaat:
Sloane Stephens liet de eerste set zien, ik kan u gemakkelijk aan en dan gebeurde er iets raars (het was zelfs geen dipje meer) maar Stephens viel terug. Verkochte match? Mocht Stephens de tweede set ook zo gemakkelijk gewonnen mogen hebben dan kon het publiek natuurlijk na iets meer dat ene uurtje naar huis. Ik ben van geen van de twee fan maar op wat baseline tennis heb ik niet veel meer gezien. Die Halep mogen ze ook eens een plasje laten doen want ... (ok, kort bochtenwerk
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nonononono don't sing this song
|