![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de tijd nog meegemaakt dat auto's stonden te roesten terwijl je er naar keek, hopelijk komt die ellende niet terug !
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Galvanil was een goed product dat redelijk tegen roest kan. Alleen bij het lassen komen er giftige dampen vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog de tijd meegemaakt dat we roestgaten mochten dichten nog voor ze verkocht waren als nieuw.
Het lijkt me nogal vreemd dat dit opnieuw begint en ik stel me er toch de vraag bij of dit niet wat opzettelijk is. Samen met al die filter toestanden , de mensen verplichten nieuwe wagens te kopen?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een euronorm 3 benzine/lpg/cng van pakweg bouwjaar 2000 kom je elke LEZ binnen totdat je in je graf ligt. En oldtimers van 40 jaar mogen ook altijd binnen. Nieuwe wagens zijn ook goed, maar dat moet jezelf maar weten. . Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2018 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die terugkomende roest is toch wel iets eigenaardig vind ik. Vooral omdat het bij meerdere merken schijnt te zijn.
![]() |
![]() |
#6 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus so what? Citaat:
![]() ![]() Maar dat is wel heel dom, doet hun imago niet goed. Ze schieten in hun eigen voeten. Kijk ze worden al aan de schandpaal genageld: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2018 om 14:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe komt het dat er nu plots weer zoveel zijn? Dat is toch geen constructie foutje mijn gedacht?
![]() |