Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2018, 20:44   #1
1000 miles
Burger

Standaard Wat kost heel die cinema ons aan wedde's van nieuwe ministers voor 6 maanden??

Ik vraag mij af wat heel die troep ons uiteindelijk zal kosten...?
Nieuwe ministers, ex ministers, nieuwe staatssecretarissen,....

Dit is blijkbaar DE vraag waar niemand van wakker ligt en die niet in de media zal beantwoord worden.
Nieuwe ministers...dag op dag in de zetel gezet....geen enkel bedrijf gaat zo ondoordacht te werk voor zo belangrijke verantwoordelijkheden, maar blijkbaar is dit voor een regering totaal geen probleem.

Afgeschreven ex-excellenties die enkele weken geleden nog hun pensioen aankondigden met +/- 500.000 euro in hun zakken worden nu, na een telefoontje de dag voordien, terug minister.....zonder boe of bah....

Heel dit zaakje doet mij gewoon walgen.

Er zijn ECHTE problemen in dit land waar geen kat meer om kraait (armoede, mobiliteit, milieu, torenhoge belastingen, pensioen,...), maar een totale overroepen kwestie (waar 3 weken geleden nog niemand had van gehoord) draait heel dit land in de soep.

Ik hoop van ganser harte dat de gele hesjes die leeglopers nog heviger het vuur aan de schenen leggen...
Zakkenvullen en bullshit verkopen is en blijft de hoofdreden om politieker te zijn.
1000 miles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2018, 20:47   #2
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles Bekijk bericht
Ik vraag mij af wat heel die troep ons uiteindelijk zal kosten...?
Nieuwe ministers, ex ministers, nieuwe staatssecretarissen,....

Dit is blijkbaar DE vraag waar niemand van wakker ligt en die niet in de media zal beantwoord worden.
Nieuwe ministers...dag op dag in de zetel gezet....geen enkel bedrijf gaat zo ondoordacht te werk voor zo belangrijke verantwoordelijkheden, maar blijkbaar is dit voor een regering totaal geen probleem.

Afgeschreven ex-excellenties die enkele weken geleden nog hun pensioen aankondigden met +/- 500.000 euro in hun zakken worden nu, na een telefoontje de dag voordien, terug minister.....zonder boe of bah....

Heel dit zaakje doet mij gewoon walgen.

Er zijn ECHTE problemen in dit land waar geen kat meer om kraait (armoede, mobiliteit, milieu, torenhoge belastingen, pensioen,...), maar een totale overroepen kwestie (waar 3 weken geleden nog niemand had van gehoord) draait heel dit land in de soep.

Ik hoop van ganser harte dat de gele hesjes die leeglopers nog heviger het vuur aan de schenen leggen...
Zakkenvullen en bullshit verkopen is en blijft de hoofdreden om politieker te zijn.
Ik ben al kontent als ze het tot mei uithouden en dat ik geen twee keer moet gaan mijn stem uitbrengen.

Twee verkiezingen kost een pak meer dan die extra ministers.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be