![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorlopig koop ik vooral meme coins die op de blockchain van Solana fungeren omdat ik dat patroonmatisch als veilig ervaar.
Neem nu Pepe, die is over zijn hele loopbaan bijna 100 miljoen procent gestegen. U leest het goed, bijna 100 000 000% gestegen. Wie dus 100 euro inlegde in het begin en die bijhield, is nu bijna miljardair. Zelfs vandaag worden daar op een futures duizendtallen euro's per trade behaald. Ik zoek een soortgelijke... Als een paar gedreven mensen de koppen samen steken, is the sky the limit.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 13 februari 2025 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is mijne watchlist nu en ze stellen niet teleur.
Ah kan niet uploaden entity too large. Spijtig want het resultaat was ooit: Maar ik wil ene vinden die over tijd meer dan 1000% stijgt. En het is DE kip natuurlijk ![]()
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 13 februari 2025 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fartcoin beweegt zowat hetzelfde als TEER en is toch telkens een fameus rendement.
Liquiditeit neemt toe, wellicht gaat die toch weer ruim boven de 0,5 stijgen, maar ik kies eieren voor mijn geld op 0,5. Hij is intussen verkocht met een rendement van circa 10% op nog geen 12h tijd. Maar er zat wellicht meer in. Maar ik moet euro opzij hebben staan voor de volgende.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 14 februari 2025 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steek de koppen samen!!!
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag je dan wel eens uitleggen. Mij interesseren die coins niet echt maar als ik dingen hoor als 100 miljoen procent stijging wil ik er wel eens meer van weten. Ik kijk op blox en zie dat bij de introductie (april 2023) pepe 0,0000001732 waard was. Volgens de grafiek die ik daar zie was het hoogtepunt te vinden in december 2024 met een koers van 0,00002501. Dat is een stijging met een factor 144. 14400% dus. Dat is natuurlijk een spectaculaire stijging maar dat zit toch nog heel ver van de door u aangehaalde 100 miljoen procent.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten perpetuals vinden die significant de hoogte inschieten.
20% tot 50% op ene dag is niet ongewoon in de cryptowereld. Dat op een hefboom is tientallen K per week he.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat op een hefboom is alles kwijt op een dag he.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we verkopen op tijd, en pakken naar beneden short posities in om daar ook nog eens winst te pakken. Ze moeten ook zakken he BigF. Door een hefboom kan je een hele Bitcoin inzetten. Stel, ge stopt met gebruiken en gebruikt dat geld om te investeren: als ge daar een deel van kwijt zijt is dat hetzelfde dan rook in de lucht blazen of alcohol door uw lever jagen. Alleen ben je niet alles kwijt, meer ervaren en nog gezond van geest en lijf. Solide strategie toch?
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 24 februari 2025 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan met aandelen enzo ook. Citaat:
Bij drank of drugs heb je er tenminste het plezier nog aan gehad. Bij investeren enkel de stress. Citaat:
Ik zie mensen om me heen die heelder dagen met geld verdienen bezig zijn (zakenmensen, mensen met aandelen, bankmedewerkers,...) en al te vaak zie ik bij die mensen vooral stress en weinig plezier. Ik gebruik al heel mijn leven drank en drugs. Al ben ik met wiet al praktisch 10 jaar gestopt. En ik ben nog steeds gezond van geest en heb lang niet alles kwijtgespeeld. Ben na 35 jaar nog steeds bij dezelfde echtgenote, heb 2 kinderen die stevig in het leven staan en woon in een afbetaald huis van dik een half miljoen. En ik ben blij dat ik gedurende mijn leven regelmatig drank en drugs heb genuttigd. Want die hebben regelmatig voor momenten gezorgd die ik zonder nooit beleefd zou hebben. Ik heb het al gezegd maar ik bekijk de dingen nooit zo zwart/wit als jij dat doet. Voor mij zijn drank en drugs niet persé slecht. Ik zeg ook niet dat ze per definitie goed zijn maar als je er mee om kan gaan hoeven ze geen problemen te veroorzaken. Net zo met ondernemen en investeren. Voor mij is dat niet de Heilige Graal. Geld verdienen is nodig maar bij mij heeft het nooit op de eerste plaats gestaan. Ik bekijk het als een noodzakelijk kwaad. Het is niet persé slecht maar ook niet heiligmakend.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
5 jaar opofferen, dan verplaatsen naar aandelen en dan leven van dividenten. Ge kunt ook 5 jaar blijven gebruiken en dat betalen met uw gezondheid. We zijn vrije mensen he ![]() Meer stel, ge legt 100 per maand in en ge ziet dat voor uw ogen vermenigvuldigen: wie weet wordt ge verslaafd en wie weet kunnen we elkaar en anderen dan beter helpen met die verslaving. Ik heb een enorme grote droom. En ik ga toch schieten want niet schieten is altijd mis.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat ik zeg; dat is enkel mijn mening. Daar hoef jij je niets van aan te trekken. Ik probeer maar wat tegengewicht te bieden aan de vaak voorkomende 'hoera-instelling' als het over crypto gaat. Omdat ik het al veel te vaak helemaal fout heb zien lopen. Iedereen roept hoe simpel het is om geld te verdienen maar je moet altijd rekening houden met het feit dat systemen waarbij iedereen wint, niet bestaan. Geld komt niet zomaar uit de lucht vallen. Maar verder, uit de grond van mijn hart, wens ik u alle succes toe!!!! ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Solana waar omhoog komt, trekt die veel memes mee..
![]() |