![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discussie in de zevendedag, mogen leken (ook senioren) anderen leren rijden of moet het een privilege worden van rijscholen?
Eén argument vanwege de rijscholen sprak mij wel aan, de BTW van 21 % maakt het onnodig duur. Hebben jullie nog andere argumenten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Het systeem zoals het nu bestaat vind ik al goed. Monopolies door de rijscholen zijn toch enkel goed voor de rijscholen vind ik. Misschien dat we het auto rijden via de rijschool op de een of andere manier goedkoper kunnen maken, door bijvoorbeeld die 21% BTW omlaag te brengen.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Kunnen rijscholen echt bewijzen dat ze iemand beter leren rijden, of is het de economishe reflex om meer geld te verdienen op de kap van de jonge leerling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit blijft wel dat 21% BTW op iets dat ons door de staat opgelegd wordt en de veiligheid moet tengoede komen veel te hoog is. |
|
![]() |
![]() |