![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik heb er leute in.
Enerzijds omdat de kaloten gejend worden. Anderzijds omdat dat stuk ongeluk van het Go-onderwijs gejend wordt als islam-knuffelaarster. https://nieuws.vtm.be/binnenland/baa...I4pxgJWcZgKwMT
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogen vrijzinnigen spreken, schoofzak ? Of zijn ze 'een stuk ongeluk' als ze de katholieke hen opgedrongen erfenis van hun ouders en grootouders niet langer wensen mee te zeulen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Prettige lentevakantie ook
![]() Ik doe gewoon verder met mijn eeuwige vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linksen nemen geen vakantie. Die werken gewoon door.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 april 2019 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik heb nul problemen met de benaming paasvakantie, net omdat het een seculiere traditie is geworden met de paashaas en dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who fucking cares?
't Is vakantie voor de kinderen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik heb problemen met alle confessionele benamingen die gemeengoed zijn geworden en van algemeen gebruik. Allemaal vervangen door neutrale benamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Achterlijk gelul hier allemaal, volgende week is het Pasen en dan komt hier heel de familie bij elkaar en alle kinderen en kleinkinderen komen paaseieren rapen, moest er hier een of andere schoonzoon over lenteverlof praten, 'k verzuip hem in mijn zwembad.
Wat hebben we hieruit geleerd: 1 Kinderen van linkse rukkers mogen geen paaseieren rapen. 2 Geen sint Nicolaasfeest hebben. 3 Geen kerstcadeautjes on de kerstboom krijgen. 4 Geen plechtige communie doen. Kortom die kinderen van die linkse idioten worden opgevoed zoals de kinderen van de "Getuigen van Jehova". ![]() PS. Daar ik drie jaar terug de paashaas vanachter in den hof per ongeluk doodgeschoten heb komen hier de klokken van Rome.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 6 april 2019 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb niets tegen katholieken en moslims. Wel tegen hun uitwassen. En voor wat de katholieken betreft hun allesbepalendheid (in mijn tijd) en hun alomtegenwoordigheid in publieke zaken(in mijn tijd en nu nog een beetje, zoals in Paasvakantie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb iets tegen alle mensen. Heel gemakkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De strijd tegen de minderwaardige islam was te gevaarlijk geworden. Ze zaten teveel in het vaarwater van het VB. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ze" moeten zo maar niet beginnen met die gasten een aangenaam suikerfeest te wensen, of andere religiote dingen. Dus: mogen de vrijzinnigen spreken? Ik zal mezelf toch geen spreekverbod opleggen zeker? (ik moet thuis al genoeg zwijgen, behalve als ik iets moet zeggen ..)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij zijt ookmeer dan een paar trimesters achter met de actualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet gij weten van wie de volgende quoot is:
"L'enfer, c'est Sartre"
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |