![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vakantieplannen 2019 :
In de zoo van Antwerpen zijn een vogelfamilie, een krokodillenfamilie en een vissenfamilie met elkaar aan het babbelen. De vogels vragen de vissen naar waar ze op verlof gaan. Wel zegt Vader Vis: ik kan goed zwemmen, mijn vrouw kan goed zwemmen en mijn zoon kan goed zwemmen, wij zwemmen dit jaar naar de zon in Italie. En jullie, vragen de vissen aan de vogels. Pa Vogel antwoordt: ik kan goed vliegen, mijn vrouw kan heelbehoorlijk vliegen en de kleine fladdert ook behoorlijk, wij vliegen voor het verlof naar Engeland. En vragen de vogels en vissen aan de krokodillen, waar gaan jullie heen? Vader krokodil antwoordt: ik heb een grote bek, mijn vrouw heeft een grote bek en onze kleine heeft ook een heel grote bek, ik denk dat we dus gewoon in Antwerpen blijven. Soit, toch ook aan t kijken nog naar Birma of mss Bali of Vietnam , dat zou er toch eindelijk ook eens van moeten komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop de geldtransfers naar het buitenland!
Ga naar Wallonië!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Thuisblijven en afbetalingsplannen trachten te volgen.
Nog 4 blijven er over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn uw vakantieplannen?
Geen, om reden van dat ik thuis alles heb. Ik heb er dan ook geen boodschap aan om naar een ander land te willen afreizen en in een hotel of elders te zitten waar je niet de helft hebt wat je thuis hebt. Het is meestal nog opletten geblazen voor ziektes. Ik heb in mijn jeugd verschillende landen aangedaan met mijn ouders en ik was diegene die altijd blij was dat hij terug op het vliegtuig huiswaarts zat. ![]() Een gesprek vroeger (of was het toogpraat toen??) leerde dat er iemand zei: 'Naar Marokko daar krijgen ze mij met geen stokken naartoe want dat volkje staat mij niet aan' Iemand anders reageerde daar leukweg op: 'Allé gij, heb je geen last van daar, want die zitten al allemaal in Antwerpen tegenwoordig' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 mei 2019 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van ons is nu op dit ogenblik een week op verlof met haar zus.
Verder hebben we, beiden samen, geen plannen. Thuis zoals de voorbije jaren. alhoewel....zij mag allen op reis... Misschien ga ik ook wel eens een weekje naar het Noorwegen, maar niet met mijn zus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alhoewel in Menton vroeger had ik beter wat meer werk gemaakt van de Italiaanse winkeldochter bij den beenhouwer. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 mei 2019 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Schat ik ga dit jaar zonder u naar het zuiden" Mocht een vrouw dat tegen mij zeggen dan zou ik vrij gevat reageren: " Uw valiezen zijn al aangekomen 'schat' buiten ... " Stout weer van mij? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het volste vertrouwen in die van ons. Trouwens, van dat eens te gebruiken is dat niet kapot hoor en als ik het niet weet trek ik het me zelfs niet aan. 'k Heb haar wel gezegd dat ze geen Spanjool mee moet brengen. Als ze eentje opraapt moet ze ginder maar blijven als ze het wil houden. ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 mei 2019 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 8 mei 2019 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb momenteel ook nog geen reisgezel en daar erger ik me toch wel wat aan eigenlijk, of je nu alleen reist of met twee, die prijs blijft vrijwel gelijk (op de vluchten na natuurlijk) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb teveel meegemaakt om nog in een ander mens vertrouwen te kunnen hebben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik heb bericht gekregen, ik moet naar El Hierro om de afrastering rond onze eigendommen ginder te gaan verstevigen, er komt naar het schijnt weer ongedierte vanaf den berg rondsnuffelen, de gasten klagen erover. Als we dan toch daar zijn verblijven we waarschijnlijk nog een weekje op Tenerife en verder als er niet teveel migrantisch-janghangel rondloopt een tijdje naar de kust en als het weer het toelaat zitten we hier aan het zwembad te bbq-en natuurlijk , en de daguitstapjes niet vergeten natuurlijk.Voila meer moet dat niet zijn.
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ah ok, ik dacht dat ze van de zomer nog eens alleen ging ook ... daarom dat ik informeerde.
Laatst gewijzigd door Anna List : 8 mei 2019 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Yep, zij en dus ook mijne gouden visa moeten mee natuurlijk.
![]()