![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat heeft deze familie met ons Vlaanderen gemeen,helemaal niks dacht ik.
Ze kunnen nog eens niet perfect onze taal spreken laat staan dat ze ons door en door kennen,wat er in ons omgaat. Zij zijn van een andere ingesteldheid,hebben andere genen,enzovoort!! Men gaat mij toch niet vertellen dat vanuit hun ivoren toren(Paleis)weet wat de gewone man(vlaming) in de straat denkt en voelt,laat staat voor wat hij kiest!! Als we dit vergelijken met de USA president Busch lijkt het me toch heel anders,Busch is opgegroeid in een typisch Amerikaans gezin,met een weliswaar puur Amerikaans gedachtengoed,hij heeft feeling met het Amerikaans zijn. Hij werd dan ook democratisch gekozen door het Amerikaans publiek,op een democratische wijze. Dit kunnen we natuurlijk niet zeggen van onze onnatuurlijke Saksen-Coburgs,wat zij hier eigenlijk te zoeken hebben,joost mag het weten?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Berten Touéé = ne flierefluiter die gans zijn leven al achter zijn fluit aanloopt met de gekende bastaardkinderen als resultaat ! (ziekelijk familietrekje)
Paolaake = een domme gans (na 50 jaar spreekt ze de taal nog niet) die een gezicht trekt alsof ze stront onder haren neus krijgt als ze vlaams hoort spreken Fluppen = toffe gast als hij zwijgt, maar hij zwijgt niet Matille = heeft zovéél diploma's gehaald(wanneer en waar is een raadsel) in de logopedie en weet ik wat nog meer dat ze moeiteloos in meerdere talen kan lachen Lorre = dik en lomp vooral tegenover vlaamse pers Clairken = gewoon een lelijk kind dat aan geene vent geraakte en dan maar met de lorre opgescheept zit Astrid = een échte kweekmerrie want vogelen kost niks en als er kindjes van voortkomen betaalt de vlaming er wel voor Fabiola = ouwe spaanse hooimijt die beter tegen het klimaat (lees dotatie van ettelijke miljoenen) hier bestand is dan in het zonnige spanje..... zucht......... we zouden nog uren kunnen doorgaan, maar t'worden steeds triestiger verhalen........ dus kap ik er maar mee.... conclusie : afschaffen die handel ! ![]()