![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gisteren moest mijn zoon op verplaatsing voetballen en de accommodatie van die club ligt langs een zandweg. aan de ene kant bomen, aan de andere een weide waar paarden stonden. Uw auto moest ge daar maar ergens parkeren. Een ploegmaat van mijn zoon had de wagen aan die weide geparkeerd met de snuit in de richting van die wei, daar stonden nog meer auto's. Tijdens de eerste helft had één van die paarden zijn hoofd door de omheining gestoken en was op die auto beginnen bijten. De mond op het kofferdeksel en bijten maar.
Dat lijkt grappig maar dat hele kofferdeksel is beschadigd, Dat paard had gewoon met zijn tanden, de lak tot op het blote staal, van die auto geschraapt. De politie is het komen noteren, want leg dat maar eens uit aan de verzekering: "Een paard heeft in mijn auto gebeten". Benieuwd hoe de verzekeringen hier op reageren, want voor die speler is het toch een serieuze kost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hehehe, hoe bizar
Paarden hangen nu ook al de voetbalhooligan uit ![]()
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Blijkbaar
Laatst gewijzigd door luvali : 17 november 2008 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wel een selectief paard, wie heeft er gewonnen in de voetbal?
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() het was een gelijkspel.
Zou de kleur van de wagen het paard hebben aangetrokken? Het was de enige rode wagen die daar stond. Ik weet het niet, ik weet niet hoe en of paarden kleuren zien en of ze door bepaalde kleuren aangetrokken worden. Ik ben 51 jaar en had zoiets nog nooit meegemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Had het paard een strikje om?
![]()
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik had ook ooit eens mijn fiets tegen het hondehok bij mijn zus thuis gezet.
Twee uur later had de aanwezige hond mijn fietszadel voor 2/3 opgegeten. (van het moussige gedeelte althans) Jaja, beesten, je maakt er wat mee mee. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 17 november 2008 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...als ze daar nu eens een flitspaal zetten
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() om een paard te flitsen? Moeten we dan ook nummerplaten voor paarden invoeren?
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nl.youtube.com/watch?v=o5qw5B4Okvs
Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang O o een paard in gang bij buurvrouw Jansen Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang O o een paard in de gang, een paard en staart Er werd gewoon gebeld dus zij deed open heel bedaard Nog geen seconde later was haar gang gevuld met paard refr. Het staat zo leuk te grazen, ach het eet van alles wat Er zit totaal geen haar meer op m'n buurvrouws keukenmat refr. Hebt u misschien de ruimte voor een paard, twee meter lang Je kan 'm komen halen bij m'n buurvrouw uit de gang refr. Tekst en muziek: Andre van Duin |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kost is voor de eigenaar van dat paard hé of hij dat al dan niet kan verhalen op zijn verzekering, is jouw zorg toch niet ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gaan daar eens goed mee lachen. Dit is zo'n sitatie "parkeren op eigen risico". Er was geen afgebakende parkeerplaats voorzien en je weet dat er een paard in die wei staat (en dat paarden altijd aan auto's zitten als je ze in hun nabijheid parkeert).
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten waarom?
Als er een parkeerplaats is: ja (dan moet de eigenaar zorgen dat dat paard niet in de buurt van die wagen kan komen). Dit is hier echter niet het geval denk ik dus ja, parkeren op eigen risico.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik de titel van deze topic zag, dacht ik dat het over een nieuw tv-programma zou gaan...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de eigenaar van een paard is verantwoordelijk voor de schade die dat dier aanricht. t is immers niet zo dat die auto in de paardenwei gestald werd hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() dubbelpost
Laatst gewijzigd door Anna List : 17 november 2008 om 14:30. |
![]() |
![]() |