![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kapitein had gezien dat er een samenscholing was op het strand en wou ingrijpen.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Daar gaan de mondmaskers weer ...
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die toeristen op't strand der vlak voor lijken zich er niet al te veel zorgen om te maken.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zat was die kapitain?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te weten dat zo een schip vol met scanners, radarcontrollers, dieptepeilingmeters staat en vele andere toestellen staat.
Ik dacht dat er bij de meeste vrachtschepen nog niet al teveel volk aan boord is, man/vrouw of 6, misschien meer. Soms sta ik er ver'steld van dat er sommige schepen toch nog op elkaar knallen. Ok, het weer zit ook niet altijd mee (kan bepaalde toestellen storen?) en zo een schip stopt of draait niet direct ook niet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 mei 2020 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de automatische piloot is even betrouwbaar als een GPS. Met dat verschil die het automatische stuursysteem geen verplaatste zandbanken kent of zware windstoten kan opvangen. En hoe meer toestellen en computers er aan bood zijn hoe meer er stuk en fout kan gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ONGELOOFLIJK en typisch voor gedragingen uit jullie regio, anno 2020!
Een heel topic opgestart omtrent: "Er is niks, nada, zilch gebeurd"...
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer toestellen aan boord (schip, vliegtuig, wagen andere ... ) dan loop je altijd het risico dat er wat 'kapot' gaat of géén juiste weergave geeft.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 mei 2020 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe dichter bij de kust, hoe meer zaken er invloed hebben op het gedrag van een schip. En het is juist dat gedrag, dat niet door toestellen en computers kan ingeschat worden. En dan zit je nog met de constante veranderingen van de zeebodem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of stonden 'aan den toog' vroeger?
Of waren dat de wereldverbeteraars? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 mei 2020 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het zeeleven was er geen gevaar. Maar voor al de dieren en planten op het land in de omgeving, was er wel gevaar. Het zou immers ramptoeristen aantrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Nederlandse Marine heeft ooit zo eentje als de foto gehad.
Daarmee waren en verschillende incidenten en botsingen. Ze hebben het dan maar uit miserie van de hand gedaan. ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 mei 2020 om 12:48. |
![]() |
![]() |