![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke wereldramp krijgen we in 2021 | |||
Wereldoorlog |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nog is een pandemie |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Milieuramp |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Anuna en Greta die gelijk krijgen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een federale regering |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Niks, nog is een gewoon jaar |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat denkt gij?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het einde van covid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biden POTUS.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Covid-21
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() 3 antwoorden voor de enquête er is. Zware werkdag vandaag.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() welke plaag , nog 5 plagen te gaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2019 was voor mij een slecht jaar. De éne ellende volgde de andere op.
Ik ruimde laatst wat oude e-mails op en las in een mailtje dat ik in december '19 aan een vriendin stuurde : "ik zal blij zijn dat 2019 gedaan is. 2020 kan nooit erger worden dan 2019 geweest is". Ik heb me vergist. De Corona en al het gedoe errond maakten 2020 tot een vreselijk jaar. Eén troost heb ik : 2019 was voor mij persoonlijk slecht, 2020 was voor iedereen slecht. En gedeelde smart is halve smart! Als 2021 nog erger wordt dan is het omdat de wereld vergaat ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 11 september 2020 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang er geen sextape uitlekt van Maggie mogen we niet klagen, wat er ook gebeurt.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks krijgen we nog een legalisatie van pedofilie
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |