![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Politiebond ANPV wil totaalverbod op alcoholverkoop, niettegenstaande het gros van de besmettingen bij moslims zit.
https://www.ad.nl/video/politiebond-...erkoop~p174122 Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 14 oktober 2020 om 17:25. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Dit gaat al lang niet meer over maatregelen tegen corona. Enkele puriteinen hebben gewoon een stok gevonden om mee te slaan, en die stok wordt nu gretig misbruikt om van alles op te leggen of te verbieden.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze zullen weeral zelf zat zijn.
Daarbij ik wil op tijd en stond alcohol in mijne mond.
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En de coffeeshops dan. Afhalen is toegelaten, voor zover ik ben geïnformeerd.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Niet na 'avonds 20.00 , want Nederland heeft nu een avondklok voor alcohol en canabis.
Laatst gewijzigd door cato : 14 oktober 2020 om 19:53. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ons zat zuipen....blowen...opium pijp lurken wat coke snuiven ...een pil XTC ....codeïne en morfine vrij te koop bij de apotheken.....Het is potverdomme het enige plezier dat we nog zouden kunnen hebben en dat is wat in een roes leven. Trouwens dit is al even erg als een oorlog en in alle oorlogen waren er drugs bij de vleet en dan was er alle dagen nog hoop dat hij ging stoppen nu hebben we nog alleen het raden naar wanneer we weer wat normaal gaan kunnen doen. In de oorlog mocht je mekaar nog eens knuffelen of wat gezellig samenzitten dat mag zelfs niet meer....en dan zouden we nog bloed nuchter moeten blijven op de koop toe. Een mens leeft maar een keer en nu kunnen we zelfs niet meer leven. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 oktober 2020 om 20:32. |
|
|
|
|