![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dr. Med. Claus Köhnlein. De waarheid over Corona: ”De epidemie die er nooit was”
Volgens sommige artsen is de corona-uitbraak een door de massamedia opgeblazen fake crisis. Zo kan je het natuurlijk ook bekijken maar dat belet niet dat we er op huidig ogenblik toch serieuze problemen met hebben. Of zou het zo in elkaar steken, ik citeer: Moammar Mohammed al-Qadhafi (wijlen generaal Kadhaffi) Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 april 2020 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er sterven ieder jaar 650.000 mensen aan griep in Duitsland,’ zegt de Duitse arts Claus Köhnlein https://www.macrotrends.net/countrie...any/death-rate Wetende dat de death rate van Duitsland 1.1% is van de bevolking, sterft dus bijna iedereen die dood gaat in Duitsland van griep. Het is ginder zo goed als de enige doodsoorzaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik mis de wetenschappelijke uitspraken van Van Ranst, toen hij nog objectief was en niet door de overheid werd gedicteerd wat hij moet zeggen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() over het griepseizoen 2016-2017
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de rechters het nu ook zeggen?
https://www.frontnieuws.com/rechtban...iminele-elite/ (dat is niet hun gewoonte nochtans)
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 januari 2021 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de normale medische manier van tellen, maar nu willen ze dat niet doen want de resultaten kunnen dan wel eens erg slecht uitdraaien. het zou kunnen dat er meer levensjaren verloren gaan bij een zwaar griepseizoen dan met Corona (min maatregeldoden), dat mag natuurlijk niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets van geloven. Deze vaccins kunnen niet als veilig verkocht worden op dit moment. Het is nog in volle testfase, namelijk op ons. Wat we wel weten is dat deze vaccins veel meer allergene reacties opwekken dan de traditionele vaccins.
![]() |