![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het land waar lobbyen altijd loont.
Net als nu weer het lobbyen van mutualiteit, verzekeraars en vaccin producent. Want hoe is het anders te verklaren. Waardoor nu +56 jarigen in België mogen ingeënt worden ondanks risico op bloedklonters en dit in veel EU landen rond om ons niet mag. Omdat deze regeling goed voor vaccin producent goed uitkomt en toch voor mutualiteit en verzekeraars minder duur zou zijn dan bij jonger dan 56 jaar blijvende schade na bloedklonters zouden ontstaan na anti corona injectie. Waar 100% zeker, bij + 56jarigen na bloedklonter met blijvende schade standvastig met rek en trek rechtszaak door raadsheren van mutualiteit, verzekeraars en ondersteund door vaccin producent zal gesteld worden dat bloedklonter vorming bij de leeftijd vanaf +56 jaar altijd al een risico is geweest. Terwijl ik al verschillende keren gehoord heb dat bloedklonters na injectie anti corona virus anders van structuur is dan de bloedklonter die meestal voorkomen. Echter welke arts in dit land zal dit op papier zetten, en attest willen opstellen bij zware schade na bloedklonter vorming na injectie van het anti virus vaccin. Waar de slachtoffers in dit land met grote en blijvende schade zoals steeds moeten blijven wachten op erkenning met uitkering als gevolg........of uitkering die er nooit komen….. Zelf kiezen voor en vaccin kan niet....zoals we ook niet mochten gaan herkiezen voor en federale regering.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 april 2021 om 04:34. |
![]() |
![]() |